![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Klar for en powerwalk med kunder nå før frokost og flere møter...før Trønderbirden tar meg hjem til Oslo i ettermiddag. Ha en strålende dag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ha ha, hvis jeg måtte ha powerwalk før frokost med EB , hadde jeg besvimt av sjokk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Gudrun bedre - 'How to kill your customer before breakfast' ...
Hei og hopp. 19 blå her downtown Mosjøen gjør at jeg ikke frivillig begir meg ut i naturen .. Havregrøt og kaffe er inntatt og siden vi har minimumsbemanning slipper jeg nok å kjede meg. Fikk overlevert noen gamle SAS-brosjyrer og slikt fra en kollega i går og et par bilder ligger i Leve SAS-gruppen på Facebook for de som har adgang der. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Et par knepp kaldere her i hovedstaden i dag, sammenlignet med i går. Etter vanlig arbeidstid er jeg sendt på en konferanse/foredrag om renter og sånt, dog så spørs det hvor fancy serveringen faktisk blir. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jeg aner ikke hva EB selger, men kjenner jeg nok ikke er helt klar for kjøp hvis en power walk før EB's frokost i minus 19 (Røros klokken 0800) hører med i prosessen.
Da er det bedre å ønske god morgen med en kaffe latte på badekarkanten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg hadde neppe booket samme hotell igjen om jeg hadde blitt dratt opp for å være med på powerwalk i nevnte minus 19 før frokost, i hvertfall. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra NSB R-10 på vei mot Lillehammer. Her blir det møte hvor det skal lages litt arbeidsstruktur, heldigvis retur til Stavanger på eftan. Ser sykt fram til helg nå.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Håper jeg ikke blir kunde av EB - må jo være et sant mareritt. Bryte ned kunden før et salg er kanskje en god taktikk?
![]() Igjen jeg minner om at dette er Flyprat.no og ikke treningsprat.no ![]() God formiddag kan vi vel si nå. Litt hjemmekontor før leilighet skal overtas. Det blir stas. Jeg banna hardt i natt at jeg sikkert har gjort noe jeg kommer til å angre på. Men men får nå se hvordan det blir. Det er ikke på natta man er rasjonell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske fra en som verken står opp tidlig eller som går noe som helst mellom oppstandelse og jobb. Her brukes bilen. Så kaldt som det er for tida, vil jeg gjerne gjøre mitt ytterste for å bidra til den globale oppvarmingen.
Sent hjemme i natt etter ankomst med SuperSpeed rundt midtnatt. Tollerne hadde tatt fri i går kveld. En sjeldenhet av dimmensjoner...... Ikke det at jeg hadde noe å skjule altså.... Så det ble en kort natt. Dagen i dag er pakket med møter. Så den skal nok gå raskt. Enda godt det er fredag i morgen. Jeg er allerede klar for helg! God torsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Skjønner at EB har litt å lære her, ja.
God dag fra SK ettellerannet fra CPH til OSL. Fått hele rad 1 for meg selv. Fin tur over pytten med SK936 var det også. Dog har jeg lært at det ikke bare er biff som kan være tørt på fly. Hvit fisk blir tydeligvis også tørr etter 5-6 timer i ovnen. ![]() Min eller øllen var imidlertid god. Samme var desserten. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Seattle hvor det er full vår, nydelig vær, alle småfuglene synger og det blomstrer. Med sommertid på plass ble det tid til en lang tur med kone og hund langs sydlige delen av Bainbridge - som vanlig var det «Flight Training» med 5 store ørner som lekte seg med termikken mens de fulgte oss, artig å ha «walk your Eagles» tur.
Jobb messig er det travelt med et meget spennende prosjekt. Og for å beholde takhøyden på forumet - det ble 19971 skritt i går ![]()
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 15-03-2018 at 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Ser frem til en helg på Savoy. Ikke det fasjonable hotellet i London. Men et ganske så greit hotell på Tulinløkka. Må bare pakke en bag og jobbe noen timer på kontoret i morgen. Registerer også at jeg må finne meg i å sitte et godt stykke bak i "bussen" selv om jeg endte opp med å bli "BN5".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Sjenk meg full, få meg i seng. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Strengt tatt trenger man bare ett rom også, noen av oss legger oss rett etter at EB står opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 08-12-2016 18:07 |