![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siste arbeidsdag denne uken før vi tar en lange helg på fjellet fra i morgen tidlig. Ikke så veldig pent vær i hovedstaden - men det er nok et behov for fuktighet rundt oss og ikke bare inni oss etter så lang tid med tørke ute og påfyll av alkohol inne..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men her i Bergen blir det nok en ny strålende dag
![]() Nesten skyfri himmel foreløpig. Tok dette kl 03.30 i natt mens jeg kjørte aviser. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
To timer til neste ankomst - og siste for i dag ... (23.40..) Deretter blir det forhaapendtligvis 4-5 timers soevn foer det baerer loes igjen. Takk gudene for 'Rockstar' ...
![]() Fin temperatur - bedre aa jobbe om natten enn om dagen, egentlig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Postkort...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Flott bilde!
![]() Nå er det bare èn uke igjen før ferie! Og for første gang på lenge har jeg greidd å fryse en natt mens jeg sover... deeeeeilig! ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Influlensa er noko dritt, har stressa i heile natt med den!
Og eg som skal avgårde med lisjegullet til helsesøster idag kl. 0900, og halvtimen etter det skal eg ha en masse påfyll av vaksine iforbindelse med turer til Vest-Afrika til høsten/vinteren... Over helga er det tur til Trondheim sammen med elste gutten min for Nor-Fishing 2006 Jaja, Paracet hjelper litt, men kor lenge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo, solen skinner enn så lenge men noen mørke skyer lurer i rettning Asker.
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta. Grått vær i nord i dag. Temperatur på rundt 12 grader. Mor har stukket på jobb så det blir nok en dag alene med tvillingene. I morgen går turen til verdensmetropolet Bekkarfjord (der veibommen på RV8888 står) for å delta i en barnedåp. Skal bli artigt å prøve bilen over Børselvfjellet. Tror det må være den strekningen i Norge som best egner seg for å teste ut bilen. Lange snorrette strekninger med bred oversiktlig vei, 90 soner, minimalt med trafikk og ikke minst har jeg aldri hørt om at UP har vært der.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen igjen !
Sola skinner, og det er over 20 grader alt ! -Herlig ! Og ca. halv åtte landet den ventede fuglen på BGO ! En Antonov 124 ! Skal gå i 12 tiden igjen (Russisk tid...) hehe .... Skimtes på web-kameraet til BT . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Kult!! Men kan me ikkje operere med Bergensk tid? hehehe
![]() Ettersom Russland har fleire tidssoner og greier.... mao; når går flyet norsk tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
De snakker altså om avgang rundt kl. 12 (Bergensk tid.....) ,- men når flyet kom over ett døyn etter det skulle... -så må man vel ta denne avgangen med en klype salt også... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God dag fra FBU
![]() Alt klart for langhelg, bare noen timer igjen før en setter kursen for det blide sørland. Tilbake på mandagen. Posta en serie jeg tok på OSL her forrige dagen, var perfekte spotter forhold, Ikke for varmt, men knallfint lys. eneste jeg savnet var trafikk. Var ikke så mange flyene som kom og giikk,men noen var det da. Hæv a najs veek end ![]()
![]() |
#14 |
Developer
|
![]()
Er det den avgangen som står lista som:
Bergen Cleveland/Hopkins JEP001 10:00 17:40 ingen info ?? For då går den jo 10:00.... Eller er det enno ein annan tøff flight? Eller; kva er denne då? Sitter klar med MC'en for å rase bort .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes.Hjemme igjen fra Romania og RoIAS.Siste dag av ferien idag og imorgen er det på'n igjen.Tokyo står for tur.
![]() |
#16 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God tur til Tokyo : )
Jeg var der for ett par uker siden, en utrolig magisk by (bare ikke dra på shopping i Ginza.. der er det D Y R T,men resten av byen er ikke så galt prismessig)
![]() |
#17 | |
Developer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja,- noen bilder i egen post....
Kjekt å ha selskap der oppe ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Bodde i Tokyo et halvt år en gang,så jeg kjenner byen.
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hva som startet som en rolig dag utviklet seg fort til noe annet. Nå har jeg to politisaker gående, bland annet en hel haug INADs som på en eller annen måte har klart å komme seg til OSL med oss idag.
Men imorgen er det fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag... | EB | Flyforum | 13 | 21-06-2018 13:01 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |