![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Halla fra den pene bygden rett vestenfor!
Av en eller annen fisefin grunn, la jeg meg grisetidlig igår. Ikke rart man våkner midt på natten og holder på å dø av sult! To skiver med leverpostei og et digert melkeglass skal nok hjelpe. Tirsdag er denne uken fridag. Tror det blir tur til Brunkollen litt utpå. Rester av sodd skal deretter skylles ned med en kald pilsner og et bittelite beger med Gammel Opland ![]() Digg dag ønskes!
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 30-01-2018 at 02:29. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Være hilset fra BKK.
En Paracet og litt vann til frokost. Så blir det sengen mot lunsj. Merkes at jeg er ute av trening på festlighetene. Ellers, er de 29 gradene ute akkurat hva jeg reiste ned her for. Godt det er snart lunsj ![]() God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra Ris. Åpner opp hjemmekontoret og er klar for dagens oppgaver. Blir også et par møter i sentrum i løpet av dagen. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Zomba. Tidlig opp i dag da kl 7 tydeligvis er fint tidspunkt for å starte å klippe gress.
Blir vel oppgaveskriving som gjelder her og temperatur godt oppi 20 tallet i dag også. Hjemme om en uke og kjenner at det skal bli godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Hadde middag der peppern gror i går, småmorsom indisk restaurant. Langbordet var dekorert med reiseruta (IATA-koder) til eierens opphav den gang de flyttet til Norge. Løste man kodene vanket det gratis kaffe/te til hele selskapet, og det gjorde der selvfølgelig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Tidlig nok oppe til at arvingen og jeg rakk bygge opp Brio togbanen fra scratch. En nytt snølag har kommet i løpet av natten, hurra sier jeg, da en skitur er planlagt etter middag. Har en ny hodelykt som må testet også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Cartagena! Dvs - er på vei til å finne senga og ta kvelden. Fantastisk by, må jeg si - hadde en flott formiddag i dag med rusling overalt i de gamle bydelene. 15.000 skritt gikk raskt. På veien ble det limonade, iskaffe, øl og diverse andre juicer, i tillegg til vann. Flott by, fine folk. Alt vel. Og fortsatt over 1,5 uke til jeg skal hjem. God tirsdag, ja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Her er hverdagen tilbake og det føles ikke greit. Men innkomme må en ha, så da er det bare å brette opp armene og ta fatt på dagens oppgaver.
Ellers skal jeg også booke ferietur for Exèn og eldste jenta, de skal til Thailand til sommeren, med SQ i Biz. Det fine med å være deres reisekonsulent er at jeg får belastet Amex koprtet mitt og får dradd inn en god slump med poeng ![]() Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her i vest har man ikke bygget saa meye paa morgenen, men noen gode kopper Espresso, laaang tur med hund og muligheter for en Kayak tur i ettermiddag. Ellers ble det fart i Aksjemarkedet etter at arbeidsgiveren sammen med noen andre "failing" bedrifter annonserte at de tar Helseforsikring for ansatte paa alvor og vekk i fra dagens selskaper, en spennende utvikling..... Ha en flott dag
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
I dag tok jeg det siste steget vekk fra flydilla: jeg takket nei til reise med Lufthansa i forbindelse med jobb. Fordi å være hjemme og nyte hverdagen er bedre enn å stresse med fly, sikkerhetskontroll, leiebil, hotell, og 16 timers arbeidsdager. Fornøyd
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da er det tirsdag | Chriscross | Flyforum | 20 | 29-05-2018 22:24 |
Da var det tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 30 | 09-08-2017 11:33 |
Da var det tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 08-11-2016 21:30 |
Det er sommer, det er sol og det er tirsdag! | Robbiedeluxe | Flyforum | 24 | 07-05-2013 19:47 |
Da var det tirsdag | Someone | Flyforum | 16 | 27-07-2011 17:59 |