![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Heftig stort oppmøte i Oslo sentrum i går. Var nede ved foran Domkirken i gå rettermiddag og var allerede da et enorm blomsterhav.
Men nå er en ny dag igang og har inntatt kontorstolen her på Smestad. Første mailer er allerede sendt ut, men får neppe noe særlig svar her i et sommerstengt Norge. Samboeren har dratt hjem, og siden jeg først kommer etter i morgen har jeg leiligheten for meg selv i kveld. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Superflyer
|
![]()
Regntung tirsdag morgen her i Trondheim
Stort oppmøte i sentrum i går kveld - trist, men samtidig en voldsom sterk følelse av samhold. Idag skal junior fotograferes, og ny selebukse og six-pence er innkjøpt for anledningen. Håper han forholder seg rolig iallefall... Ønsker alle en fin dag. Quote:
Noe som ikke rimer i denne Espen.....samboeren er dratt hjem og du kommer etter i morgen med leiligheten for deg selv i kveld......Hva er definisjonen din på samboer lurer nå jeg på..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() Dvs....blir tur til svigers imorgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Følte at jeg måtte hive inn en ny tittel, men livet må dessverre gå videre. Vi kan ikke la oss knekke. Selv er jeg i Møre og Romsdal til i morra før turen går hjem til Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Blir sen ankomst på jobb i dag. Det blir en tur til tannlegen før man stikker på jobb. Satser på at dette er siste gang på en stund. Var forøvrig imponerende å se på folkemassene i Oslo, Stavanger og mange andre byer. Politiet i Stavanger estimerte at det var 100.000 personer i Stavanger. Imponerende, det er jo ca 50% av Stavangers befolkning. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Morn fra Akersgata.
Blomsterhavet utenfor Oslo Domkirke vokser fortsatt og er et mektig syn. Gikk også forbi en veisperring litt utenom det vanlige. Ha en god tirsdag alle sammen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Hovseter. Her fortsetter dagen med utfylling av reiseregninger, kjørelister og utleggsregninger. På tide å få unna en del nå! Blir en rolig dag i dag også, noe som tross alt er fordelen med å jobbe om sommeren. Får vel nyte det ut denne uken, for fra mandag er det full fart igjen. Nå er det i hvert fall kun 3 måneder til sommerferie. Det er da noe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
I Tromsø er det FG så det ljomer, mens man sitter og gleder seg til Fredag og FERIE. Så nært, men akk så fjernt, to arbeidsdager igjen til selve fredagen. Pluss i dag da, men det verste er allerede overstått: å dra kråsen ut av den herlige senga
![]() Ja ja. Skal ferdigstille no rapport på arbeidet jeg har gjort, blir mye screen caps og Corel Draw-figurmekking tenker jeg. Også fnniiiiiiiiiiihhhhhhhhh jeg vil ut og fly og jeg håperhåperhåper mens man krysser fingrene etc etc etc etc. ![]() Ha en fin dag a! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så det er sånn du ser ut, Polaris?!??! Selvportrett??
God morgen fra Krsand også! Været ser ut til å bevege seg i retning sommer. Meldingene ser bra ut for kommende uke. Og her i landet tror jeg vi trenger litt solskinn nå etter en meget svart weekend. Livet må gå videre, om enn det høres brutalt ut. Jeg er på plass på kontoret i dag også, men vurderer å ta fri de siste dagene i uken. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
Må ha vært før den der 3årige reguleringa man hadde
![]() Import...export...import...export.... morro morro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Vakkert portrett av deg Polaris
![]() Her er man på jobb. Stille og rolig, og alt går for seg i ordnede former på kontoret. Har bestilt noen flybilletter i jobbsammenheng, og er meget nøgd med fangsten. Etter jobb blir det en tur i svømmehallen. Får se hva jeg klarer 1500m på i dag. Ha en fortryllende dag! "The show must go on" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Du verden hvordan dette har grepet folk i verden.
Da den eldre mannen som sjekket oss inn i BLQ så vi var norske, ble han så opphisset at han rotet og ga oss helt gærne bp som først ble oppdaget i loungen.. Han ga høylytt uttrykk for hva en skulle gjøre med denne mannen på itlalinesk engelsk. Det ha sa er ikke passende å skrive her... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men slik er det naa engang her borte. Pga finanssituasjonen her borte er naturlig nok ikke dette hovedsak i nyhetene, men det er relativt bred dekning likevel. Vamt og 'muggy' her paa morran, men mer varmt og 'muggy' vaer i vente. T-5 til deilig kjoelig vaer i Seattle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra sommerChicago.
Her er det kontoruke på jobb og siste del av pakkingen som gjenstår før det blir flytting på fredag :rolleyes. Skal dog bli deilig å flytte inn i noe flunka nytt som er 3 ganger så stort som der man bor nå. Ny grill og bord til den store terrassen er bestilt, så da skal alt være klappet og klart for mer sommer. Ikke på farten før neste onsdag. Det er deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Madla, hvor man nå er ferdig med alt det admininistrative og har allerede trasket rundt i grønt i en dag. Merker at jeg kommer til å tilbringe noen timer i gymmen, da push-ups og pull-ups er langt fra min sterke side. Tror vel også at det noe som kan ligne tellekanter og orden i skapet. Befal er helt sikkert ikke enig da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften 18 minutter for sent.
Dagens fangst ble 3-4 kilo fra Oslofjorden fordelt på torsk og makrell i stråååååålende sol. Sommeren dukker vel opp nå som ferien starks er over, ja. Kos deg på Madla Mr. Henshaw, har selv trasket der, og det førte siden til mange scener a-la Hurtigrute-sendingen. Forskjellen var at jeg fikk med meg myyyye mer enn de få 135 timene ![]()
![]() |
#17 | |
FlyKirurg
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 30 | 09-08-2017 11:33 |
Da var det tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 08-11-2016 21:30 |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
Det var i de dager, da jeg var ofte i Thailand... | Bluetail | TripReports | 30 | 08-03-2013 18:06 |
Det var tider det var stass å reise! | C172 | Flyforum | 10 | 07-01-2007 08:23 |