Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-07-2011, 07:41   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Da var det tirsdag

Heftig stort oppmøte i Oslo sentrum i går. Var nede ved foran Domkirken i gå rettermiddag og var allerede da et enorm blomsterhav.

Men nå er en ny dag igang og har inntatt kontorstolen her på Smestad. Første mailer er allerede sendt ut, men får neppe noe særlig svar her i et sommerstengt Norge. Samboeren har dratt hjem, og siden jeg først kommer etter i morgen har jeg leiligheten for meg selv i kveld. Ha en fin dag
Old 26-07-2011, 07:48   #2
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default Re: Da var det tirsdag

Regntung tirsdag morgen her i Trondheim

Stort oppmøte i sentrum i går kveld - trist, men samtidig en voldsom sterk følelse av samhold.

Idag skal junior fotograferes, og ny selebukse og six-pence er innkjøpt for anledningen. Håper han forholder seg rolig iallefall...

Ønsker alle en fin dag.

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Samboeren har dratt hjem, og siden jeg først kommer etter i morgen har jeg leiligheten for meg selv i kveld. Ha en fin dag

Noe som ikke rimer i denne Espen.....samboeren er dratt hjem og du kommer etter i morgen med leiligheten for deg selv i kveld......Hva er definisjonen din på samboer lurer nå jeg på.....

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 07:59   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-FHU View Post
Noe som ikke rimer i denne Espen.....samboeren er dratt hjem og du kommer etter i morgen med leiligheten for deg selv i kveld......Hva er definisjonen din på samboer lurer nå jeg på.....
Hjem til der hun kommer fra da

Dvs....blir tur til svigers imorgen
Old 26-07-2011, 08:02   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God tirsdag!

Følte at jeg måtte hive inn en ny tittel, men livet må dessverre gå videre. Vi kan ikke la oss knekke. Selv er jeg i Møre og Romsdal til i morra før turen går hjem til Oslo.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 08:31   #5
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Stavanger.

Blir sen ankomst på jobb i dag. Det blir en tur til tannlegen før man stikker på jobb. Satser på at dette er siste gang på en stund.

Var forøvrig imponerende å se på folkemassene i Oslo, Stavanger og mange andre byer. Politiet i Stavanger estimerte at det var 100.000 personer i Stavanger. Imponerende, det er jo ca 50% av Stavangers befolkning.

Vel, ha en fin dag forumister!
Old 26-07-2011, 08:49   #6
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

Morn fra Akersgata.

Blomsterhavet utenfor Oslo Domkirke vokser fortsatt og er et mektig syn. Gikk også forbi en veisperring litt utenom det vanlige.

Ha en god tirsdag alle sammen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1311662937.202973.jpg
Views:	378
Size:	40.4 KB
ID:	30244  

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 08:50   #7
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Hovseter. Her fortsetter dagen med utfylling av reiseregninger, kjørelister og utleggsregninger. På tide å få unna en del nå! Blir en rolig dag i dag også, noe som tross alt er fordelen med å jobbe om sommeren. Får vel nyte det ut denne uken, for fra mandag er det full fart igjen. Nå er det i hvert fall kun 3 måneder til sommerferie. Det er da noe.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 08:52   #8
Polaris
Free Luigi

I Tromsø er det FG så det ljomer, mens man sitter og gleder seg til Fredag og FERIE. Så nært, men akk så fjernt, to arbeidsdager igjen til selve fredagen. Pluss i dag da, men det verste er allerede overstått: å dra kråsen ut av den herlige senga

Ja ja. Skal ferdigstille no rapport på arbeidet jeg har gjort, blir mye screen caps og Corel Draw-figurmekking tenker jeg.

Også fnniiiiiiiiiiihhhhhhhhh jeg vil ut og fly og jeg håperhåperhåper mens man krysser fingrene etc etc etc etc.

Ha en fin dag a!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 09:54   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Så det er sånn du ser ut, Polaris?!??! Selvportrett??

God morgen fra Krsand også! Været ser ut til å bevege seg i retning sommer. Meldingene ser bra ut for kommende uke. Og her i landet tror jeg vi trenger litt solskinn nå etter en meget svart weekend. Livet må gå videre, om enn det høres brutalt ut.

Jeg er på plass på kontoret i dag også, men vurderer å ta fri de siste dagene i uken.

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 10:12   #10
Polaris
Free Luigi

Må ha vært før den der 3årige reguleringa man hadde

Import...export...import...export.... morro morro.
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 10:23   #11
fluxie
Flyprat fusentast

Vakkert portrett av deg Polaris

Her er man på jobb. Stille og rolig, og alt går for seg i ordnede former på kontoret. Har bestilt noen flybilletter i jobbsammenheng, og er meget nøgd med fangsten.

Etter jobb blir det en tur i svømmehallen. Får se hva jeg klarer 1500m på i dag.

Ha en fortryllende dag!

"The show must go on"
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 10:41   #12
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

God morgen fra Lillestrøm.. Du verden hvordan dette har grepet folk i verden.

Da den eldre mannen som sjekket oss inn i BLQ så vi var norske, ble han så opphisset at han rotet og ga oss helt gærne bp som først ble oppdaget i loungen..

Han ga høylytt uttrykk for hva en skulle gjøre med denne mannen på itlalinesk engelsk. Det ha sa er ikke passende å skrive her...
SQ 777 is online now   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 13:58   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post

Han ga høylytt uttrykk for hva en skulle gjøre med denne mannen på itlalinesk engelsk. Det ha sa er ikke passende å skrive her...
Her i GA har jeg ogsaa faatt flere tilbakemeldinger om at det er godt med ledig plass paa Death Row i statsfengslet vaart hvis noen skulle finne paa aa sende ham hit ... Og hos Dag i Houston har de til og med Express Lanes ...
Men slik er det naa engang her borte.

Pga finanssituasjonen her borte er naturlig nok ikke dette hovedsak i nyhetene, men det er relativt bred dekning likevel.

Vamt og 'muggy' her paa morran, men mer varmt og 'muggy' vaer i vente. T-5 til deilig kjoelig vaer i Seattle.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 16:34   #14
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

God morgen fra sommerChicago.

Her er det kontoruke på jobb og siste del av pakkingen som gjenstår før det blir flytting på fredag :rolleyes.

Skal dog bli deilig å flytte inn i noe flunka nytt som er 3 ganger så stort som der man bor nå. Ny grill og bord til den store terrassen er bestilt, så da skal alt være klappet og klart for mer sommer.

Ikke på farten før neste onsdag. Det er deilig.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2011, 22:35   #15
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

God kveld fra Madla, hvor man nå er ferdig med alt det admininistrative og har allerede trasket rundt i grønt i en dag. Merker at jeg kommer til å tilbringe noen timer i gymmen, da push-ups og pull-ups er langt fra min sterke side. Tror vel også at det noe som kan ligne tellekanter og orden i skapet. Befal er helt sikkert ikke enig da...

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 27-07-2011, 00:17   #16
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God aften 18 minutter for sent.

Dagens fangst ble 3-4 kilo fra Oslofjorden fordelt på torsk og makrell i stråååååålende sol. Sommeren dukker vel opp nå som ferien starks er over, ja.

Kos deg på Madla Mr. Henshaw, har selv trasket der, og det førte siden til mange scener a-la Hurtigrute-sendingen. Forskjellen var at jeg fikk med meg myyyye mer enn de få 135 timene Absolutt å anbefale!!!

Old 27-07-2011, 17:59   #17
Northrider
FlyKirurg

Northrider's Avatar

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
God kveld fra Madla, hvor man nå er ferdig med alt det admininistrative og har allerede trasket rundt i grønt i en dag. Merker at jeg kommer til å tilbringe noen timer i gymmen, da push-ups og pull-ups er langt fra min sterke side. Tror vel også at det noe som kan ligne tellekanter og orden i skapet. Befal er helt sikkert ikke enig da...
Befal vil ALDRI bli helt enig med deg på Madla.. Regel nr. 1!

Posting Rules