![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Norwegian fortsetter å gjøre nye grep for å forbedre og gjøre merkevaren mere synlig og gjenkjennelig, og har derfor lagd flere lydspor og toner som vil være lett gjenkjennelig i tiden framover, i alt fra man går på flyet til reklamevideoer.
artikkel fra the points guy: Quote:
ombordstigningsmusikken har Norwegian også lagt ut, og jeg må si det er lovende og helt klart en sterkere identitet til DY enn det tilfeldige utvalget av popmusikk de har spilt før: https://www.youtube.com/watch?v=-RkaQK19Y3A
video om skapelsen av tonene: https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=CHLPxqe2s5I |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gjennomtenkt og bra! De siste gangene har jeg vridd meg i frustrasjon over høy popmusikk ved boarding.. Føles som ren tortur for vi som ikke liker påtrengende og høy musikk når vi skal ha en rolig stund før avgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ikke dumt i det hele tatt.
Enig me deg der, særlig når man har "flught før fuglene fiser" og helst vil sove så har siste periodens musikk vært irriterende. Håper de også kan droppe å bruke skjermene inflight på tidligflightene så det kan bli helt mørkt (som det var før), men jeg tviler på at de vil droppe reklamemuligheten ombord.
![]() |
#4 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Ble mange klager på popmusikken, så da ble det spa musikk i stedet
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian innfører Priority Boarding | vstenhjem | Flyforum | 80 | 25-08-2018 14:50 |
Flybe med to pax med samme setenummer på boarding card! | Concorde98 | Småprat | 5 | 28-05-2012 21:35 |
Boarding.no med film om norwegian. | LN-AØR | Flyforum | 1 | 29-04-2008 00:35 |
Music for airports | LN-MOW | Flyforum | 2 | 12-03-2008 20:43 |
Boarding hos Norwegian....tregt | Hurum | Flyforum | 31 | 10-11-2006 23:53 |