![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
På vei til EWR. Ikke flytog i dag og en mengde kjeltringtaxier på Lillestrøm stasjon kl 0455. Disse , uten å nevne selskap, som har turbofart på taxameteret. Jeg vet hvilke, men bruker kun Nedre Romerike som er direkte fair. God helg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og nyheter på programmet før det blir en treningsøkt. Ha en fin lørdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
NSB gikk kanskje ikke så tidlig? Ser at de kjører tog på strekningen. God morgen herfra. Har visst fått døgnrytme, så da er man våken omtrent samtidig med EB, selv om man ikke skal rekke noe som helst i dag. Ha en god dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Korrekt Martin, og takk for info, vil gjøre det. Bruker helst NSB , mye bedre, men ikke 0450. Vil ha god frokost med vin etter 0600. Ikke BOB SK. Har alltid NSB og Flytoget billetter med på alle reiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Her er det rolig morgen med kaffe i koppen og flyforum på mobilen. Etterhvert skal det nye hotellet i byen sjekkes ut. Yes, reisa blir slett ikke så lang i dag. Ti minutter gange fra egen dør...
Ha en fin lørdag til de som reiser langt, kort, eller er hjemme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Ullevål!
En sjelden dagvakt. Min egen og faktisk på overtid. Trippel betaling for samme innsatsen. Må si meg fornøyd med det. Sport på tv og et par raske pilsnere på puben på vei hjem, og vipps så er det kvelden ![]() Strøken lørdag ønskes!
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning fra Groruddalen - flott morgen med både Mot i Brøstet og bonanza - ingen bedre morgen
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Kona har dratt på skitur, så da blir det Leos Lekeland etterfulgt av en juletrefest i barnehagen på oss gutta. Litt usikker på hvordan jeg skal få med meg dagens utfor fra Kitzbühel, men finner vel en løsning. Gårsdagens super-G var jo morsom å se med norske øyne. Mulig en GT trengs i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra buss for tog et sted i Varmland. Hatt noen fine dager i Stockholm men ble utvidet fordi jeg selv ble syk (les noen lunkne kjøttbullar jeg fikk). Nå husker jeg på hvorfor jeg aldri tar buss til den byen. Er ingenting på veien her og ingenting å gjøre på buss. Kvota ble nå fylt opp likevel. Tror problemet i Sverige er at alle puber må ha noe mat for å servere alkohol og da blir det nok mye rart man får men men man regner jo med at sånt skal gå fint.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra gullstua i CPH. Her skal man chille i 3-4 timer før flyet til NRT. Er blitt femte skisesongen på rad nå, slik at det føles som å reise hjem, evt. som en (årlig) pendler tur. Gledes til ski og snø, onsens og Japansk mat - virkelig heaven on earth for oss powder hounds
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmpf ser må at buss for tog kun gjelder Lillestrøm og sånt rundt Oslo. Hvorfor i helvete satte SJ oss av i Karlstad da?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God dag fra Lillestrøm. Har hatt fin frokost og handlet litt. Satt 20min på tlf med BA for å booke en Open Jaw i WT+ med GUF1 voucher oppgradering til Club. Det ble greit mye mekk, og prisen gikk ned 700,- kroner i løpet av samtalen. Først priset til 8400 i WT+. Deretter skulle hun finne skatter og avgifter på oppgraderingen til Club. Inkludert avgifter ble det 8300,-... Hmmm... Så skulle hun utstede billetten og kreve betaling av meg. Totalt 7800,-. Så begynte vi å diskutere hvor mange halvlitere jeg hadde spart i løpet av samtalen. Når jeg nå sjekker billetten er den utsted i Club og med Club Avios og Tier point opptjening. Life is good Ha en fin en
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gettermiddag - daffedag og litt jobbing for å rydde i noe saker. Nå tror jeg at jeg stikker ut på ski en tur. Må bruke vinteren mens den er her.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Gullstua | SQ 777 | Flyforum | 10 | 19-07-2018 23:16 |
God morgen fra tom gullstua OSL | SQ 777 | Flyforum | 12 | 22-02-2017 21:47 |
God morgen fra Gullstua på OSL | fluxie | Flyforum | 18 | 17-10-2015 14:46 |