![]() |
|
![]() |
#1 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Får vel prøve å snekre sammen en trip report med Norwegian fra Fort Lauderale til Trondheim:
Dette blir ikke noen de-luxe report med fine mat brett og årgangsviner på første klasse med Singapore eller Emirates, bare noen observasjoner underveis. Sitter nå ved gaten. Flyet er :45 forsinket men DY sendte sms om å møte opp til vanlig tid. Å sjekke inn tok 4 minutter, var eneste sjel i Premium køen. God begynelse. Du må skifte terminal sa dem, gå fra T-3 til T-4. Tror det er nytt siden jeg tok samme ruta i Desember. Sikkerhets kontrol i T-4 var ikke så festlig, lang og sakte kø med mange familler og barnevogner, gikk tregt. Får ikke koplet iPadden på wi-fi så dette går på telefon, sakte men sikkert også. Stappfult av folk i denne delen, ser ut som de fleste gatene brukes av Spirit og med lite mat ombord der også spiser og drikker folk mens de venter. Kjøpte med Subway sandwich på veien til flyplassen så jeg skal også pakke ut nisten snart og nyte medbrakt. Fortsetter senere men skal få opp bilde først av innsjekkingen. Det gikk ikke, skal prøve senere. Stay tuned. Tatt noen bilder å prøver på opplasting, men det går ikke, dårlig internett på flyplassen, går heller ikke med LTE. iPhonen er nr.7, ung og rask med mye innebygget minne, så den står det ikke på. (Alt i motsetning til eieren må jeg vel tilføye) Nå en haltime før ny avgangstid men enda har man ikke begynt boarding. Folk står og tripper og venter på klarsignalet. Stappfult overalt, mange Spiritfly er også forsinket, ikke mye progress på noen kanter.
"As a dreamer of dreams and a travelin' man I have chalked up many a mile..." www.odincharters.com www.susanhanssen.com Last edited by LN-RTP; 10-06-2017 at 04:34. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trip report SVG-OSL-LIS-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 15 | 23-08-2011 13:49 |
Trip-Report SVG-CPH-FRA-OSL-SVG | sirpjalle | TripReports | 16 | 22-06-2011 09:53 |
Forhåndsmelding av TRIP REPORT OSL-ARN-OSL | LN-RRE | TripReports | 36 | 07-05-2011 09:22 |
Trip report | LN-MAH | Flyforum | 1 | 06-05-2007 00:00 |