![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en tidlig økt på bryggekontoret før resten av dagen tilbringes ute hos kunder - beste stedet for en selger. Ha en bra torsdag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Dagen begynner med en italiatrikk. Vanlig dag på jobb venter. Fortsatt i tenkeboksen om jeg skal ta bil eller tog til OSL når jeg skal til Spania om fire uker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Her er rapport allerede levert.
Spania om fire uker, ja det høres bra ut - stikker med Dreamliner til Malaga selveste 17. mai. Ellers ble det en den booking av ferie i går. En ny vri er retur fra Varna med Easyjet (direkte) via Berlin, slik at det blir et par dager der også. Dermed slipper jeg Kjos' ågerpriser direkte fra Svartehavet tilbake igjen. Ha en fin-fin dag, med eller uten reiseplaner ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra T-banen. Er uendelig andre ting jeg har lyst til å gjøre enn å dra på jobb. Men ferien er slutt.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Grønland. Meget bra middag på Arakataka i går, de holder stilen. I dag blir det å fortsette med teambuilding på jobben frem til sen lunch. Ha en god torsdag med eller uten nærgående kolleger!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hvorfor setter man seg til å bable og surre til langt på natt når du vet du kommer til å føle det som om en hamster har hatt omgangssyke inni hodet ditt når klokka ringer morran etter?
Why why whyyyyyyyy? Ha en bedre en
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Torsdag, ja .. da begynner det å smake av fugl. Det blir ihvertfall kylling til lunch.
Straks i gang ned dagens ødeleggelse av uærlige folks reiseplaner. Andres ulykke er undervudert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Skyet og litt nedbør, ikke mer å si om den saken. Her har man vært sjelden effektiv denne dagen til meg å være. Vaskemaskin, oppvaskmaskin og støvsuger har alle vært i sving, og et soverom og en bod har fått pleie i form av vaskebøtten m/innhold. Lapskaus m/flatbrød står på menyen i dag. Ellers skal man ta det helt piano før et belgisk lag skal skape frustrasjon for Jose Mourinho utpå kvelden. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God kveldings fra Stavanger. Våkna i Kristiansand i dag med skikkelig skallebank. Skulle nesten tro jeg hadde vert på fylla, men drakk bare to øl i går. Vell, så etter frokost kjørte vi likegodt rett hjem og fikk en strekk i bingen.
Ellers går det i pugging på forholdet mellom øst- og vestmakten da minsten skal ha stor-prøve i morgen. Meget interessant tema, synes jeg da ![]() Ha en fin fin aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Fanken det er Torsdag igjen?
Tiden går fort når man gjør lite og ingenting i Florida. 27 grader i skyggen, iskald utepils her i bakhagen min, kona er bortreist Og jeg har handlet inn masse gressenkemanns drikke så man ikle blir tørst i skyggen. Det som mangler er dansepiker med eller uten bikini, men slikt finner man vel ikke her på FlyPrat Forumet tenker jeg. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
God kveld fra Groruddalens skyggeside!
Tidligere i dag tok jeg farvel med vinteren og la om til sommerhjul på bilen..... Scooter01 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 08-12-2016 18:07 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 28-01-2016 17:27 |