![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra kanskje den mest befolka flyplassen i Norge på dette tidspunktet, nemlig LYR. Og den mest tullete flighten innenriks, LYR-OSL 0230-0525. Deretter sjekk inn baggasje på nytt, "yay", før BGO-flight 0700. Deretter jobb. Mao. en blåmandag i vente.
Måtte deres mandag være herligere! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Søt Søndagskveld her.
Nå tilbake fra hummer middag med margaritaer på kjøpet. Fruen kjørte elektrobilen så det var lov til å bli drita. Av og til ihvertfall. Blir vel blåmandag imorra men har fri fra jobben og ikke noe annet på tapetet. Noen aspirin på sofaen og TV på det minst kjedelige programmet så blir det bra Mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Så var man "hjemme" i Chiang Mai igjen etter noen dager i Burma. Et spesielt land som absolutt skiller seg ut fra de andre landene i Sør-Øst Asia. Som en reise tilbake i tid... veldig enkelt å ta seg dit fra Thailand nå. Går flighter fra både BKK, DMK og CNX. Visum ordnes enkelt på nett. Anbefales! Her et bilde fra et av de tallrike templene i Mandalay. Mitt bidrag til litt åndelig oppbygging av sjelen i starten på uken
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Måtte dagen bringe sol og varme slik at sneen som har kommet i natt smelter og vi igjen får vårstemning. Klar for en dag på bryggekontoret. Før kveldens treningsøkt skal jeg nok få logget minst 10000 skritt også. Ha en flott start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fant frem sykkel i går for å sykle til toget. Det var bortkastet... SVG venter.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Mornings fra London.
Tidlig til sengs i går blir til tidlig våken i dag. Våknet av lyden fra en SMS fra banken. Lønn .....hurra ![]() SK skal få meg hjem i dag. Hvilken lounge kan jeg bruke på LHR terminal 2? Og hvilken bør jeg bruke? (Hvis det er flere alternativ) Ha en god dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Noen som vet hvilket krav SAS stiller til Avinor for tid gjennom fasttrack? I dag var det kø langt utenfor sperringene.
Sladremail sendt til Diamondmailen. Sent from my iPhone using Tapatalk Last edited by Chriscross; 20-03-2017 at 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Kona har dratt på jobb, så jeg forsøker rydde mens arvingen roter. Relativt rolig dag på jobb, med kun et møte på agendaen. Men først tror jeg det trengs en espresso. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Vil anbefale Singapore sin SilverKris Lounge ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Bodø. Da er det etterhvert avreise med SAS til OSL på Plusness class. Deilig med en ekstra fridag!
Ha en glimrende en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Etter ei lang veke, påfylgjande lang helg som også var på jobb, er eg vel klar for fem lange dagar fram til helga...Og då skal frøken på flytur, men ikkje eg og ungane.
Sånn meir fly-relatert, så har eg fått sett og prata med ein som har vore pilot mellom anna på romferja. ha ein bra ein!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Fin sykkeltur langs Gandsfjorden i morges. Herlig med lysere morgener og i dag er det visstnok vårjevndøgn også. Jeg er vel på god vei nedover i dagens tredje kaffekopp. Tre uker gjenstår før påskeferie. Ser frem til det. Og så har man degradert til Eurobonus Basic da. ikke overraskende i grunn. Sist gang jeg fløy var i juni i fjor. Kanskje på tide å slutte med flyprat da?
Neida.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen her fra København hvor endnu en dag står i afslapningen tegn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1.
Dæven... sitter og blar i amper. Det ble sykt mye points ut av forrige ukes tur. 60.000 Avios og ca 25.000 Marriott (for bare 2 netter). Alt pga ymse kampanjer. Så det døyve smerten. Nå... kontoret, og jet lag'et begynner å melde seg. Ha en stilig dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 15-07-2019 17:30 |
En iskald, blå blå himmel... | Harald Oanes | Bilder & foto | 11 | 10-05-2010 17:35 |
Ny blå haledesign fra jetBlue | EB | Flyforum | 20 | 14-10-2009 21:19 |
Ein blå, blå himmel... | Harald Oanes | Bilder & foto | 1 | 14-09-2009 09:56 |