![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Ingen planer for dagen annet enn å slappe av hjemme. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Av en eller annen unødvendig grunn våknet jeg før arvingen, og trolig før EB også. Vel, smakte uansett godt med en espresso mens arvingen spiste frokost. I formiddag settes kursen mot Norefjell. Neppe noen fare for at bilen ikke blir full. Innom Strøm-Larsen og hente min reserverte lammesadel må jeg også. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. Noen må holde hjulene i gang også i dag. Tre dager til første flytur i 2017 lokker der fremme.
![]() Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontorpulten også denne morgen ingen trafikk på veien til jobb. Tidlig avslutning i dag - senest kl 12:00 og litt arbeide i morgen også - så er det helg.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Lakkegata. Trolig en meget rolig dag på kontoret i dag også. Får kose seg med noen uleste mailer og et par avviksmeldinger kanskje... i kveld vil madammen se Star Wars, så da blir det et sjeldent kinobesøk. Ha en fortsatt fin romjul
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra ARN, setter snart snuten vestover igjen mot LAX, kjenner at det ikke blir noe problem å duppe av på turen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra litt vestenfor.
En av romjulens to nattvakter er unnagjort. Det har vært knall med fri i jula. Enda bedre hadde det vært å fortsette med det. Meeeen i morgen tidlig tar jeg nyttårshelg. GLÆDE! Ha en trivelig torsdag ![]()
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Prøver meg på en økt på kontoret i dag også, har foreløpig kommet meg gjennom to kaffekopper og to aviser. Men nå har jeg havnet på nett for å se på bil. Kan bli en kostbar formiddag.. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Rosenkrantz' gate ! Her bygges landet fra tidlig morgen, men man er da ikke snauere enn at man får lagt inn litt reiseplanlegging når nå kalenderen for 2017 foreligger. Knappe to uker på strekningen Malaga-Lisboa høres ut som førstevalget for rundt 17. mai, og da med Dreamliner til Malaga, tenker jeg. Noe å se fram til. Ha en fin romjulstorsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag fra gull-lounge på ARN. Venter på årets nest siste flytur til HKG, før båt over til Macao i morgen tidlig.
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Her er alt lugnt. Lurte plutselig på om jeg skulle hive meg til Stockholm en liten tur i efta. Sånn for å i hvert fall finne på noe i romjulen.
Ellers ikke store planer for dagen, utover å ta en stor tur i skogen ![]() Ha en fin en
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra ev vaskeekte sightseeingbuss på tur rundt Tenerife med ekte charterturister. Har akkurat tittet på noen pyramidelignende steinhauger. En dom på vulkankanten ovenfor kunne guiden fortelle var et observatorium hvor astronautene jobbet. Har gitt opp å korrigete guider og deres verdenssyn.
Ha en god en alle som bare smiler og er passasjerer.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Tenerife har så mye flott å se, som du ikke får rette inntrykket av bak i en sightseeing buss rundt øya.
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Å leie privatsjåfør for dagen blir for mye styr og uforholdsmesdsg dyrt. Kanskje i sørøst-asia, men ikke i Spania.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
[QUOTE=Someone;1077135]God morgen fra Sandaker. Av en eller annen unødvendig grunn våknet jeg før arvingen, og trolig før EB også.
Bare et tegn på at du nærmer deg voksenavdelinga her på Forumet:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra dumpa på Berger.
Her er det full fart for å bli ferdig før året er ferdig. Tror vi kommer i mål, men det lukter en god del overtid i løpet av helgen for å komme ajour med noe avsetninger og slikt. Og hvis mine estimater slår til, så setter vi rekord i desember med hvor mye laks vi har blitt kvitt... Som en kuriositet så estimerer jeg at i løpet av desember så har vi flydd ca 400 tonn ren is... En god romjulsdag ønskes alle ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Blåser og regner en del, og 2016 skal avsluttes slik påstår de på TV, og til gjengjeld skal neste år åpne med hvite stoffer sies det( ikke av den ulovlige sorten nei ). Kan jo bli trivelig, sett bort fra all måking, men da har vi tross alt gjort unna den første av 3 vinter-måneder også. Sitter plantet i sofakroken og gjør kål på deler av julebaksten, mens MC durer i vei på 64 ruter fra DOH eller der omkring. Det er forresten den eneste planen så langt. Etterpå skal vaskemaskinen få jobbe for første gang denne julen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Huff og huff for en dag!
Den står i fyllesykens tegn da jeg visstnok var veldig tørst i går. Så her har det ikke blitt løftet en finger i dag.... Kvelden skal tilbringes foran TV skjermen med et glass brus...... Fortsatt god aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og håpp. Nå skal det jobbes resten av året. Resten av tiden skal brukes til å se på 'The 1000' tenker jeg. Fikk ny ipad med 256gb til jul, så da var det bare å sette igang med å laste ned tv-serier fra Netflix. Så nå er jeg klar for cruise om halvannen uke.
Sol og fint her i dag. Skulle visstnok blåse opp som tusan, men har ikke sett så mye til det .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra "kontoret" - som for meg er en Starbucks - ganske bra I dag, både vindu og stikk kontakt (det er luksus!) støyen er normal, men det Kjos omtaler som latterlige Lounger - er et drømmekontor for oss "Road Warriors". Været er meget vått, men ser en og annen Otter og Beaver - så det er naturopplevelser også. Ha en fin en.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 13 | 07-06-2018 14:49 |
Glad torsdag | EB | Flyforum | 23 | 22-12-2016 23:06 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 08-12-2016 18:07 |
Glad torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 28-01-2016 17:27 |
Glad torsdag... | EB | Flyforum | 25 | 03-08-2006 22:50 |