![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]()
Jeg snakker om de fire første Airbus A320neo på OSL.
Alle tilhører Lufthansa, men har vært innom i tur og orden og er nå et daglig syn på OSL Begynner med D-AINA ![]() Videre til D-AINB ![]() så til D-AINC ![]() og til siste som er D-AIND ![]() Venter i spenning til SAS kommer med sin første... ![]()
__________________
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Oct 2013
Posts: 1
|
![]()
Hvor mye større har motorene blitt på neo versjonen? Får nesten litt 777 feeling.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,837
|
![]()
A320 motorene har en vifte diameter på 1,61m (IAE V2500) eller 1,73m (CFM56), mens A320neo har henholdsvis 2,06m (PW G1100, som den til LH) eller 1,98m (CFM Leap-1A)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Første dag i første klasse | Hypern | TripReports | 34 | 11-09-2011 10:42 |
Fire forskjellige | Ståle | Bilder & foto | 13 | 27-04-2011 09:06 |
En av fire forsinket | The Ticketor | Flyforum | 5 | 13-07-2006 09:34 |
Fire kjappe .... | LN-MOW | Flyforum | 5 | 28-06-2005 21:33 |