![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter på flyplassen i Helsinki og venter på SK 721 til ARN som skal gå akkurat nå. Det jeg vet ut fra info på Flightradar er at dette flyet enda ikke har forlatt ARN. Det er ingen info på noen skjermer, det har ikke vært noen opprop og på appen står det fremdeles on time.
Det samme var jeg utsatt for i forrige uke da jeg fløy TRD-SVG-TRD med SAS og begge flyvningene var to timer forsinket på grunn av uvær. Begge gangene visste jeg at flyene var langt unna der de skulle være og dette var jo ikke ukjent for SAS, men info om forsinkelse kom ikke før akkurat ved avgang den ene gangen og lenge etter den andre. Her i HEL er det nå ti minutter etter avgangstid og enda har ikke noen funnet det for godt å informere. Mitt spørsmål da er - har SAS sluttet å melde forsinkelser? Som kunde vil jeg gjerne vite så fort som mulig om det er noen uregelmessigheter. I alle disse tre tilfellene er dette situasjoner som har vært kjent lenge for SAS - de har ingen reservefly å sette inn og da må det da kunne være mulig å informere passasjerene sine om dette slik at man vet hva man har å forholde seg til!? ![]() Heldigvis hadde jeg vett til å bestille PLUS bonusreise slik at jeg kan nyte litt mat og drikke i loungen ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har Widerøe sluttet å selge billetter for TG? | Glenn | Reiseforum | 9 | 16-11-2010 11:02 |
Har Norwegian sluttet med logojets? | LN-AFG | Flyforum | 8 | 03-11-2009 23:40 |
Har Norwegian sluttet å fly til Moskva? | dimmaua | Flyforum | 18 | 04-05-2009 11:11 |
Har SAS sluttet med ren one-way-pricing? | JoeW | Flyforum | 21 | 16-04-2009 15:15 |
Nowegian har sluttet å sikre drivstoffinnkjøpene. | sail4fun | Flyforum | 4 | 02-12-2007 09:50 |