![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann og god kveld,
Jeg har tanker om å ta en langhelg i Baltikum i løpet av den neste måneden (fordi jeg fortjener det ![]() Jeg har aldri besøkt disse landene før (det nærmeste er vel Finland i nord, Russland i øst og Polen i sør) og har sågar ingen preferanser. Historie og arkitektur interesser meg, men også gode pub'er, gjerne med lokalt brygg er viktig. Mye for pengene når det gjelder hotell er viktig, trenger ikke uberluxus, men det må være litt luksus, så billig som mulig. Tenker typisk torsdag til søndag eller fredag til mandag. Noen som kan dele noen erfaringer og/eller har tips å komme med. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
airBaltic åpner (enda en gang) ruter fra Tallinn og Vilnius til Europa | FlightDeck | Flyforum | 12 | 04-09-2024 15:41 |
Estonian Air åpner Tallinn-Riga og Tallinn-Helsinki, samt flere utvidelser | FlightDeck | Flyforum | 12 | 23-11-2011 16:31 |
Airbaltic i forhold til Vilnius og Tallinn? | Fysikeren | Flyforum | 1 | 25-05-2011 13:28 |
Oslo–København–Vilnius–Tallinn–Oslo | FlightDeck | TripReports | 13 | 29-07-2010 17:05 |
Tallin, Riga eller Vilnius? | Brandal | Reiseforum | 4 | 05-05-2009 21:30 |