![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen fra HK.
Småuggen i nebbet etter jobbmiddag med teamet her i går. Konsert var det og greier https://www.youtube.com/watch?v=PbqTU5HSgF0
Sånn Kanton og særiøs HK mat altså... fy flate, det er grevling. Magen vrengte seg mens de lesser på fra snurrebordet... ![]() "Andy, Andy... must tly. Velly velly good" "Andy, Andy... tly this dlink. Velly nice mature vinegal dlink. Good foooo health" ![]() Du kan nesten ikke beskrive lukten av den drikken. Gode gud. Modnet eddik-øl... really??? Smaken var faktisk ikke så ille som lukten, men det ville være drøyt å påstå at det var fantastisk Så ut for å drikke øl i Wan Chai, med grisevarm, fuktig luft. Mer lukter av gammel frityolje, brunstige Europeiske trader typer og generell gugge. Blæææææh. Kunne heldigvis unnskylde meg tidlig, gå meg bittelitt vill... https://www.youtube.com/watch?v=ezgIxpU8ygk
...og finne en lugn pub på et platå. Bare lokale normale folk, ok luft og vifte... finne sjela igjen. ![]() Saken er - Asia altså... Noen som har sett Lost in Translation? Jeg tror kanskje jeg er Bill Murray Men nå truer en ny dag. QR videre til DXB i natt Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 07-08-2016 at 04:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastisk Andy!!!!
Glad søndag fra Ris. Nå skal OIIIIIIIO'n pakkes og kursen settes mot fjell og vidder - godt med enda en uke ferie. Ha en flott søndag du også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra sildebyen Florø. Har flight hjem først i kveld og her skal jeg prøve å finne på noe å gjøre i regnet som snart kommer hit. Prøvde selvsagt få en tidligere flight hjem, men var visst litt for sent ute for alle som skal til Oslo idag hadde allerede prøvd å gjøre det samme og det er kun 2 flighter per dag.
Ha en god en alle som sitter regnfast ute i utbygda.
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. En rask kikk ut vinduet tyder på såpass lavt skydekke at det er CATIII her 1000 meter iver havet. Hjem til Oslo i kveld. Men før den tid får vi starte med en espresso og Jäger. Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 07-08-2016 at 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo og senga. Ble noen øl for mye i går så jeg forlater ikke senga med det første. Skal se på noen servergreier i ettermiddag for å få en treg nettside til å fungere optimalt. I mellomtiden får man bare ligge her og daffe.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... Glade bikkjer sørget for tidlig oppstandelse. Nå frokost, mer kaffe og fortsettelse av hæljevakta...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sen morgen herfra. Lurer på hva som skjedde med sånn døgnrytme? Ligget tillangt over klokken 14 begge dagene denne helgen. Håper virelig det ikke forplanter seg til neste helg, da jeg må ut døra klokken 9 på lørdagen, og enda tidligere der jeg planlegger å våkne neste søndag. #seemedlikeagoodideainthebookingøyeblikk
Nuvel. Litt klesvask, men ellers fint lite som skjer i dag. God søndag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Her kommer man til flyplassen halvannen time før man skal boarde og så er terminalbygget stengt og mørkt. Å reise i Norge er som å besøke twilight zone.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Ja Robert vi var også tidlig ute på Florø en gang. Alt var stengt, men det var sol så vi ventet ute i sola. Mener å huske hun som sto i innsjekking sto i gate etterpå... Små forhold, men Florø var fint i godt vær.
Ønsker alle en fin kveld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og ikke fant jeg loungen heller....
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Den er vel faktisk like lett å finne som den på BGO!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sunday, I'm in love! | Bergern | Flyforum | 10 | 08-11-2015 20:08 |
Gudd mandag fra LAX | flyKSU | Flyforum | 5 | 22-06-2015 17:58 |
Gudd Fraidai fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 16-08-2014 18:43 |
Gudd Fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 24 | 24-09-2011 00:48 |
Gudd Sunday Mauning | sirpjalle | Flyforum | 18 | 17-10-2010 16:17 |