![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette kommer til å bli en herlig søndag!
2 x 13 juleløl testet. Alle i klasse 3 selvfølgelig. Vinneren? Noe uklart, men et estimat er beregnet utpå ettermiddagen ![]() Her er det reisefritt et par uker. Satser hardt på lutefisk og jevnlige doser Gammel Opland. Ha en snasen søndag, folkens! ![]()
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord med flott vær - blå himmel - sol og lite/ingen vind - tror det er meldt om dårligere vær på vestlandet og nordover - dette kan vi få høre noe om - bare folkene tar en 10 minutter på PCen denne morgen
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Vekslende vær er en passende beskrivelse av denne morgenen her i Snillfjord som også har ca 6+ akkurat nå. Fikk nettopp tlf fra naboen som lurte på om jeg ville være med opp til en målemast for å fylle diesel, en gåtur på ca 2,5-3 time. Normalt sett feiger jeg ikke ut, men denne gang takket jeg høflig nei til en lang skogstur. ![]() I går fikk en tilbragt ( noe ufrivillig ) nesten 3 timer med shopping sammen med resten av familien. De 2 andre fikk sparket i gang julegavekjøp, mens jeg først må finne ut hva jeg skal kjøpe og ikke minst til hvem, men det får være neste verdensproblem, kommer nok i mål i år også. Edit: Og for kort tid siden dukket det opp noe spennende på FR24, Norwegian NAX7104 LAS-ARN, det betyr en ny rute mine spotte IC-ruter-dokumenter, med det så er søndagen komplett! ![]() Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 08-11-2015 at 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Frokost er ryddet unna, nå nytes en blå Java,rykende varm sammen med kidsa størstemann er syk, så junior-junior og jeg stikker nok av ila formiddagen ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God morgen fra Lodz, her er det en fridag og hva skjer på en fridag uten flyging - jo, det er fint vær
![]() ![]() Ha en fin dag, alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lisboa. Litt redusert, men solen skinner. Blir vel og tusle rundt i byen og forsøke reparere litt før det blir TP764 hjem i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Skal straks ut til Kjevik for å hente.. har sendt inn ønske fra taxfreen, så får vi se om det blir påfyll i barskapet. Har vært helt forferdelig vær i går kveld/natt, heldigvis klarnet det opp og det er skikkelig fint høstvær. Skal se om det ikke blir en tur i skogen. Ha en fin dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Det banker litt i hodet og jeg lurer på om det skyldes vodkashots? Kompisen min fikk nemlig pudding for en uke siden, så vi var ute for å feire det hele.
Ellers...? Meeeeh... Bare daffing i dag. 6 dager 19 timer og 40 minutter til neste tur. Ha en fin en
![]() |
#9 |
FlyKirurg
|
![]()
God formiddag fra Rygge. Solen skinner over Østfold i dag.
Det blir en bedre middag på Horten Mikrobryggeri i dag, men noe ølsmaking blir det desverre ikke da man skal til Sørlandet ut November. Så er spørsmålet om man skal skifte dekk på stjerna, eller om været holder seg de neste ukene.. Artig å se andre dra til Lodz. Flott by for avslapping og shopping. Manufaktura er vel Europas nest-største så vidt jeg har skjønt.
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Stavanger, godstolen, kaffe og Dubai AirPort - kvalitets tid
![]() Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |