![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. Da var det onsdag og man kan begynne å ane en helg der fremme. Fredag i neste uke kan jeg få en reise i jobben igjen.
![]() Ønsker alle en riktig fin dag i lufta eller på bakken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Grimstad. Må si at dette er virkelig en nydelig liten by. Våkna mye for tidlig og fortsatt en stund til frokost. Dagen skal tilbringes i småkupert terreng litt innafor her. Tilbake i kveld.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Barnefri da arvingen er sendt på hytta med de gamle, men fikk ikke akkurat nytt godt av det i morges da jeg uansett måtte tidlig opp for et møte. Sent blir det også i dag med månedsavsluttning og full pakke. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra stranden på Kalymnos. Snart er vår lille uke her nede over...ferge over til Kos i kveld og hjem med Norwegian via København (god gammeldags SAS routing) i natt. Men fortsatt godt over en uke med ferie igjen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Flytoget. SAS Plus til FRA venter.
Derfra videre via DXB og DOH til HKG... Kjenner jeg må få meg litt god frokost for å fikse dette. Beach Club er vel beste plassen? Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 03-08-2016 at 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fnate flyr Plus wrap klasse? Nå står ikke verden til påske.
Nuvel go morgen fra Oslo her er man på plass på kontoret - de andre sniker seg vel inn etterhvert tenker jeg. Har en hel del mails å skipe ut da folk er tilabke fra ferie... Det tror jeg de setter pris på. Fikk faktisk svar på en av dem i går. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL, men skulle gjerne sagt KRS.
Bagasjen vår kom desidert sist på båndet her på OSL fra EWR (så mye for en orange lapp lissom) og neste fly til KRS går ikke før 14:40. Som om ikke denne dagen var lang nok allerede... Nuvel. Vi er utstyrt med matbonger og brodern sitter nå og leser seg opp på rettighetene våre. (Les: hvor mange euro kan vi få skviset ut av SAS AB) Vi blir jo over 5 timer forsinket til KRS nå. Fint vær her på Jessheim så enn så lenge sitter vi ute og nyter sola. Ha en litt mindre kronglete onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Trodde forresten han pleide å boikotte QR også, men han slutter aldri å overraske. Ellers god onsdag fra Bergerbygda og den federale ekspressen. Klar for Viking-Lotto i kveld. Regnet forøvrig ut at det vil koste litt over 61 mill. å spille samtlige mulige rekker i Viking-Lotto, så nå lurer jeg på om jeg skal høre med DNB om et lite kortsiktig lån. Ha en ellers fin dag der ute ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra LHR T2
Ankommet LH-kantina etter en søvnløs tur fra YYC, ikke noe særlig trøtt, men får se hva som skjer i løpet av dagen. Lærte noe nytt på veien over: Som mange vet så sperres fremre galley av når crew skal inn eller ut fra cockpit, fant ut at det visstnok også gjelder crewrest. Blir sittende her en liten halvtime til før det blir å finne gaten til SVG-flighten med SK. Håper det fremdeles er ledig midtsete ved siden av meg, men frykter det ikke blir det ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Du sjekket inn bagasjen? Hvordan gjør man det?
Quote:
Nå ser det vel ikke såååå bra ut å være på vei til DXB heller: https://pbs.twimg.com/media/Co7OkELVIAAz3tY.jpg Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Berger
Her er man straks i mål med månedsavslutningen og godt et er det. Har vært litt høyt stress nivå siste dagene. Ellers er det nok å henge fingrene i med en kollega på ferie og en ny mann i avdelingen som helst skal hjelpes i gang også. Har forøvrig bunkret opp for returen til Fnate, da det som det nevnes over alltid er underholdende. Og skulle det ende at elefanten er stuck i Halifax denne gangen også, ja da tror jeg vi har nådd toppen av underholding. Akutt Asia syke med irr i Halifax, du er god hvis du slår den... Men nå blir det ned å raide kantinen, tror jeg må ta med det store kortet siden de ikke har greid å ta betalt på en uke, så det er store regninger å gjøre opp i dag.... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Tror neppe Fnate har alt sammen i en booking ryddig og pent så det bare er å endre en enkelt booking ![]()
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 03-08-2016 at 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Er ikke så lett da jeg har satt sammen en skikkelig Bongos-tryllereiser.no booking
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde enda Bongo kunne trylle, hadde det ikke vært noen sak. Noe for Forbrukerrådet?
G'morgen. Fri i dag. Da blir det nok en tur på Costco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Det synes som regnet har tatt 2 minutter pause. Det bøtter ellers ned uten stans har jeg inntrykk av. Samme været i Aberdeen i går. Det blir dårlig med plenklipping idag og jeg ligger nå snart en uke etter her. Ukas tur til Sandvika dropper jeg siden det er buss for tog eller motsatt på andre siden av langfjella denne uka. Ha en fortsatt fin sommerdag . |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Arlington. Om et par timer går turen ned til Cowboys Stadium for å se Guns'n'Roses. Håper virkelig det blir bra, og ikke det tullet de drev med før gjenforeningen.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |
God onsdag morgen | G-COLE | Flyforum | 11 | 20-04-2005 14:12 |