![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Man kan vel ikke si god morgen etter det som har skjedd i Nice. Sjokkerende nyheter å våkne opp til. Har selv gått langs promenaden og får lyst til og si mange ting om de feige handlingene, de egner seg ikke på trykk.
Vel, snart helg! Ønsker alle en så fin dag som mulig, håper ingen på forumet er berørt i Frankrike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Indre Østfold, tagisk hendelse det som har skjedd i Nice, verden er blitt gal!
Kofferten er pakket og ser frem til to uker i Fuengirola, DY85021 som skal bringe oss ned til en etterlengtet ferie. En riktig god fredag til alle forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Clarion Hotel Malmø Live... Det er utrolige triste og uvirkelige nyheter vi våkner opp til fra Nice.
Nå går turen snart over broen og to dager med gode venner i København venter. Gjør din fredag bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Her er man i gang med å bygge landet, selv om det er juli og fredag. Ble sittende oppe litt lenge i går for å se hva som utspant seg i Nice. Tragiske ting, og det er jo også tragisk at man ikke er så sjokkert som man var før. I Oslo ser det derimot ut til å bli en dag med sol ute og sol i sinnet. Ha en fin en !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Venice, CA. Har vært på stamrestauranten og fått knallmat og selvbetjent vinkagge sammen med opphavet. Deretter kjøpte vi vin og satte oss på shabby-chick verandaen min og bablet mens DY7096 (tror jeg) tok av... Den er tung å se, men den ER der.
![]() Alle er enige i at Venice knuser alle luksusplassene vi tross alt har sett. Jeg ELSKER det. Uansett, vinen er tom og vi har sørget over Nice. Ha en fin en.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra kaia i Kristiansand. Her venter vi på å kjøre ombord i superspeed1 for en uke i Danmark.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sukk. Please si at jeg ikke våknet til disse nyhetene fra Nice. La det være et stygt mareritt.
![]() Nuvel får vel komme meg avgårde snart. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Kjedelig å høre om det som skjedde i Nice. Føler det har skjedd en del som har involvert Frankrike i det "siste" ![]() Ble en liten forsovelse i dag, men ikke noe som hastet på jobb så null problem. Vanlig vestlandsvær akkurat nå, uten regn, men solen holder på å titte frem her og der. 14°C meldes det borte på stripa. Ca halvannen uke til man skal ut å flakse, først til YOW, via CPH og YYZ. Gleder meg! Ha en fin dag og helg(!) forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Her påstås det man skal unngå regnbyger i dag og det er meldt mer sol en skyer. Ingen planer i dag, men akkurat det ender vel opp som "famous last words". I det minste har jeg behov for en revansj mot kona i den lokale varianten av continental rummy. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Mallorca - våknet til sol og varme - ikke noe mere å si om det - det er ferievær
![]() Alle tanker gat Nice og Franske befolkningen som har opplevd mange terror handlinger i det siste. Ha en trist dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Det kjennes unektelig litt sært å ha begynt med nettkursene som skal til for å begynne hos ny arbeidsgiver allerede før jeg er ferdig hos den forrige. Siste dag på SVG: 24. juli. Første dag på OSL: 25. juli. Og leiligheten... er definnitivt ikke ryddig nok til å ta imot besøk...
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tjohei, det er fredag! | kimpe | Flyforum | 18 | 04-08-2018 04:27 |
Så det Fredag | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 15 | 12-01-2018 18:24 |
Jippii, det er fredag! | Bergern | Flyforum | 35 | 22-01-2017 04:02 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 22-07-2016 23:57 |
Det er fredag! | KristianSk | Flyforum | 10 | 21-06-2014 06:41 |