![]() |
|
![]() |
#1 |
Joker
|
![]()
God morgen fra SAS London lounge,
Tokyo kaller, Kristian svarer. Skal reise med Turkish Airlines i (premium) økonomi, noe som er nytt og spennende, forhåpentligvis frister det til gjentagelse. God helg Kristian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Bortsett fra at de har planer om å slutte med premium economy, så spørs vel om du får gjenta det Uansett, mornings fra Oslo. Snart klar for avreise jobb. Blir først et møte på prærien før det bærer til skogs. Til Drammen for sommerfest etterpå, men må være kjørbar, så blir relativt rolig for min del. Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra SVG.
Her ble det plutselig en liten dagstur til OSL for å forsøke å ta noen bilder av denne kjempen. Satser på en tur i den nye loungen på innland også. Ha en festlig dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God helg.. Her sitter man og råsnylter i Al Qasrs andre executive lounge. Her med deilig barneoppbevaring så mor og far får din to timers morgenfilosofi.
Nyyt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Joker
|
![]() Quote:
![]() "Vi ønsker å preboarde passasjerer i rullestol, i businessklasse og de med gullkort" - slaget var tapt på rullestol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God helg fra Oslo nord - og til dere som ikke var op Gardermoen i går morres - kan bare stikke innom ved 10 tiden i dag og få med avgangen for verdens største transporter i luften
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flugmaður
|
![]()
God helg fra Oslo!
I dag blir det selvfølgelig en tur til OSL for å se på frøken Mriya. Resten av dagen blir nok meget rolig, da det er skogsmaraton i morgen.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gdrmpf fra det Sørlandske!
Ser frem til å få opereret den vonde tåa på mandag. Den har plaget meg lenge nok. Og om ikke det var nok, begynte urinsyregikta å ta den andre foten i løpet av natta, så det er vondt som pokker å bevege seg på egne ben i dag. Og så har jeg en tann som plager meg sterkt også. Tannlegen venter også i neste uke. Jo jo! Er det egentlig rart at jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra gullbarnehagen på OSL.
Har en connection jeg håper jeg rekker etter at SAS degraderte meg fra rad 8 som jeg hadde sjekket inn på til rad 31. De flyttet meg også til "feil" side av flyet. Og SAS wlan funker ikke. ![]() Ha en god en alle som har like store utfordringer i livet.
![]() |
#11 |
Up in the air ✈
|
![]()
God morgen fra Cairo Airport
![]() Skal videre ned til Abu Dhabi og flyr business klasse på Egypt Air. Fløy med en interiør som var så sliten på flyet fra Heathrow, men servicen var topp. Sikkerheten ombord er helt sjokkerende, men vi kom da fram ihvertfall med en smoooooth landing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tjohei, det er fredag! | kimpe | Flyforum | 18 | 04-08-2018 04:27 |
Så det Fredag | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 15 | 12-01-2018 18:24 |
Jippii, det er fredag! | Bergern | Flyforum | 35 | 22-01-2017 04:02 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 22-07-2016 23:57 |