![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart settes kursen mot Strømstad og videre med et cruiseskip til Sandefjord og en pinsehelg på Verdens Ende. Ha en riktig bra start på pinsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg
Idag blir jag en del av lokalbefolkningen på riktigt. Skatteverket har uppdaterat sina register och om en stund skall jag signera det sista i bunken av papper för min nya lägenhet. Ha en strålande fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandvika. Praktisk at det er en match mellom mine arbeidsoppgaver og min motivasjon, så da blir det gjemmekontor. Angrer litt på at jeg så det til kona, da jeg plutselig fikk noen arbeidsoppgaver i heimen. 17. mai feiring i barnehagen i dag, men har vært flink og bidratt på kakefronten. Gjester i kveld, så får komme meg en tur ut på jakt etter både kreps og asparges. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Alt for tidlig å stå opp dette når man ikke skal på jobb... Men når man skal kjøre noen mil i retning nord, så er det kanskje lurt å begynne før helgeutfarten setter igang. Må bare pakke kofferten først ![]() Det er lyst ute, men om det betyr at det er sol eller overskyet vet jeg ikke. Men er sikkert en grei temperatur ute hvis man skal gjette, i hvert fall etter slikt det har vært de siste dagene. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good morning fra Antrak, her suser vi avsted på sydsiden av Lake Erie.Ankomst Chicago når det blir morgen, men her er det fortsatt svarte natta.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim
Her sittter man på jobb og venter egentlig på at langhelgen skal ta til ![]() Blir rolige dager her , med litt hjemmekos og besøk. Ha en strålende fredag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Hva skal man med vekkerklokke når man har russ? Ca hver time om natten dundrer de forbi med musikk så skapdørene mine faktisk skramler (nå føler jeg meg gammal ass). Heldigvis er jo alle stup dritings så Ingen orker gjøre bøll
![]() Nå venter kake på kontoret Ha en fin en
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag 13!
Hente ut en Nabobil i ettermiddag som man skal disponere en hel uke. Forhåpentligvis dukker nybilen opp i slutten av mai. Inntil da skal man dure rundt i en rød Tesla, så det blir jo interessant. Ha en finfin langhelg!
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Deilig med noen fridager nå.
Skal ta "avskjed" med Britannia Hotel i Trondheim, overnatte der natt til 17 Mai, middag og spa. Hotellet skal jo pusses opp og bygges om i 2-3 år, gledes til det blir ferdig. Ellers mye forefallende utendørs om været er bra, akkurat nå stormer deg og regner, så får se ... Øl og vin skal vi uansett vær nyte! God pinse. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Gullstua på ARN - mye folk på flyvningene i dag - selv morgenflyet til CPH kl 06:10 (sk1461) var det ikke en ledig plass - godt at det er Pinsehelg. Det samme fra CPH til HEL - mye folk på A 319 også.
God langhelg folkens - kos dere i Pinsen og 17.mai ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midtpådagen fra et strålende, dog kaldt Stavanger.
Også i dag har en måtte delta på møte i "supperådet" men nå er det over, heldigvis. Straks blir det lunsj med vin-lotteri, det må jo bli bra. Men siden det er ordentlig langhelg må en også innom polet for utkvittering av noe spennende vin. Øl har vi nok av. Ha en fantastisk laaaaaang helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra Stavanger. Det er sol, men betydelig kjøligere sammenlignet med de siste dagene. Noen timer eksamenslesning igjen før en stikker innom butikken for å kjøpe noen ingredienser til kveldens pizza.
I morgen blir det CRJ-900 og ATR 72 til KSU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola!
Pinsehelg og 17. mai ja,blir fin helg å jobbe i matbutikk tenker jeg ![]() Taster og skriver på hjemmeeksamen gjør man også, men ser da ut til at man blir ferdig med det også til fristen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hola også fra toget, Amtrak retning BOS fra NYC. Latterlig rart "system" for boarding. Uansett, fikk vindu plasser på høyre side
![]() På tirsdag venter SK928, som blir morsomt å prøve ettersom jeg ikke fikk prøvd HB-JJA da den fløy mellom IAH og SVG ![]() Last edited by petter380; 13-05-2016 at 18:36. Reason: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra Clarion Gardermoen. Kom inn fra HAU nå i kveld, før ferden går videre til AGP kl 09:00 i morgen. Der tilbringes tiden frem til torsdag. 60-års dag, så da har modern leid villa til hele familien i Cala de Mijas.
Ha en fin kveld folkens
![]() |
#18 |
Browncoat
|
![]()
God natt fra BGO
Det er gjerne køer for å komme med ferjene mellom Mortavika og Arsvågen når det er langhelg, og det var den jeg ville unngå. Men havnet midt i rushtrafikken rundt Lagunen ca 15:30. Heldigvis så er det ikke like mange som skal til Flesland som det er som skal inn mot byen. Så det gikk ganske greit å komme seg til hotellet. I ettermiddag/kveld så har man blitt holdt opptatt med å hente, flytte, klargjøre, osv. ting slik at det er klart til morgendagens... ehhh.... dagens aktiviteter. Nå er det å innfinne seg i horisontalen en stund, slik at man klarer å holde seg våken hele dagen etter timene i horisontalen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Icelandair gjør det bra 2Q fortjeneste +17% | LN-AFG | Flyforum | 2 | 01-08-2016 11:42 |
Noen som gjør det bra... | SK931 | Flyforum | 1 | 18-04-2006 19:57 |
Hvorfor Emirates gjør det så bra! | LN-AFG | Flyforum | 4 | 18-04-2005 11:37 |
SAS flybussen gjør det bra | jb1 | Flyforum | 5 | 07-04-2005 15:16 |
Air France og KLM gjør det bra... | EB | Flyforum | 15 | 29-11-2004 23:56 |