![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=15981
Kanskje ikke uten grunn at NOR WAY Bussekspress nylig har innført studentrabatt på sine flybusser.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har selv bare hatt god erfaring med SAS Flybussen, bortsett fra en gang jeg skulle besøke en kusine i Oslo og spurte forsiktig om det var noe ungdoms/studentrabatt. Jada sa sjåføren, og jeg betalte halv pris.
Jeg gikk derfor ut at det samme gjaldt når jeg skulle tilbake igjen til Gardermoen, men da virket sjåføren skikkelig sur og sa at de ikke hadde noe sånn. Jeg fortalte da at jeg hadde spurt sjåføren når jeg dro fra Gardermoen, men da mente han bare at jeg hadde vært heldig, og at han sjåføren bare hadde vært snill med meg... Ikke vet jeg hva som var sant men... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flybussen HAR studentpris, det er jeg 98% sikker på. Kjørt den bussen m a n g e ganger, og har hørt/sett studentbilletter selges.
Beste med bussen er at det tar meg 5 minutter å gå til den fra der jeg bor. Men nå var det ikke lenge siden de satte opp prisene igjen, var det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Billettpriser
Voksen enkeltbillett : 110,- Voksen tur/retur : 170,- (gyldig i 1 mnd - ubenyttet billett ref. ikke) Barn under 16 år : 55,- Familierabatt : (inntil 4 barn gratis pr betalende voksen) ( gjelder ikke for barn som reiser i grupper) Honnør / militær : 55,- Student : 55,- (Gjelder t.o.m. 30 år) Nattakst voksen : 150,- Nattakst/Tilleggsbillett for kjøpt t/r : 75,- Kredittkort aksepteres. Flybussen har billettsamarbeid med følgende selskaper: SL (Stor-Oslo Lokaltrafikk) TIMEkspressen (linje 1), Notodden. Link TIMEkspressen (linje 8), Tønsberg Grenlandsekspressen Buss Link, Vestfold E6-ekspressen Stockholmsekspressen Torpekspressen Flybussen i Trondheim, Gjennomg. billett: Trondheim - Værnes Oslo Lufthavn Gardermoen - Oslo sentrum v.v. 140,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er mange som ikke ser forskjellen mellom SAS Flybussen og Flybussekspressen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bussing er vel generelt blitt mer utbredt de siste årene, helt greit fremkomstmiddel så sant det er behagelige seter, musikk tilgjengelig og god beinplass.
NorWay Flybussekspressen har nylig introdusert 50% studentrabatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Icelandair gjør det bra 2Q fortjeneste +17% | LN-AFG | Flyforum | 2 | 01-08-2016 11:42 |
Noen som gjør det bra... | SK931 | Flyforum | 1 | 18-04-2006 19:57 |
Hvorfor Emirates gjør det så bra! | LN-AFG | Flyforum | 4 | 18-04-2005 11:37 |
Finnair gjør det bra til Asia | DY | Flyforum | 0 | 15-04-2005 11:15 |
Air France og KLM gjør det bra... | EB | Flyforum | 15 | 29-11-2004 23:56 |