![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,128
|
![]()
Heisann
I anledning at dagens bilde på fb er dette flotte bildet fra Jim Vold da LN-BRC ankom Sola på leveringsflighten fra BFI 18.mars 1990, så tenkte jeg at jeg ville spørre om noen vet hvilken Routing som var vanlig på leveringsflighter når B737-400 og B737-500 var nye? I 1989 fikk BU de to første B737-405 ( LN-BRA og -BRB) Våren 1990 fikk de de to første B737-505 (LN-BRC og -BRD) Dagens nyleveringer fra BFI med 738 til både SK og DY går jo stort sett nonstop om ikke det er uvanlig mye motvind, men de gjorde vel ikke det den gang med 734 og 735? Her er i hvertfall LN-BRC fanget på lowpass før første landing på Sola:
__________________
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Foerste Poseidon levert til USNavy for testing | LN-MOW | Flyforum | 7 | 14-04-2010 01:09 |
Første 330 til SIA levert | Someone | Flyforum | 5 | 22-01-2009 11:23 |
To barn ble stående igjen på OSL da flyet til BGO ble innstilt | MD90 | Flyforum | 32 | 14-08-2006 18:27 |
Første Embraer 190 levert til COPA | CK | Flyforum | 0 | 18-11-2005 09:55 |
Foerste 738 til Alaska levert | LN-MOW | Flyforum | 0 | 04-02-2005 02:57 |