![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Denmark
Posts: 314
|
![]()
Jeg husker der sidste år var nogle diskussioner omkring bemandingen af SAS IC fly, da de fly som kun havde gardiner i stedet for en væg til crewets hvilerum, kun måtte besættes af svenskere og nordmænd(pga. overenskomst)? dvs. de gamle A330 og LN-RKP. Er det stadig korrekt, at sådanne rigide restriktioner stadig er der? Det siger jo sig selv at det koster mange ressourcer at flyve svenskere og nordmænd til CPH for at betjene sk909 og Sk925 og danskere til ARN for at flyve de nye A330, som de godt må arbejde på?
Er der kommet en løsning på konflikten? eller husker jeg helt forkert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2013
Posts: 87
|
![]()
Nei, fremdeles slik du beskriver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
Kort artikel: SAS ser på mulige langdistancefly | Fysikeren | Flyforum | 67 | 11-05-2012 22:46 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |