![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har snø og 3 minus grader og dårlig måkt på vegnettet.
Ha en flott hvit dag ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Det ble tidlig start på dagen i dag, med buss inn til Trondheim, for så senere å reise tilbake til Værnes og begynne med ukas reising, både Göteborg, London og Brussel skal besøkes. Da får man nok stilt flyabstinensen etter jula tenker jeg! Nesten shortsvær i dag, bare så vidt under null. Men snøen, den vil ikke til Trøndelag, desverre. Ønsket om en fin dag er på vei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon,
Barnvakt idag eller ja det är nog barnen som passar mig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Som hanswest rapporterer - knapt nok minusgrader og ingen snø. Får ikke akkurat vinterstemning.....
Hjemmedag med syk minstemann idag, får vel finne på noe etterhvert. Men nå ; Tøfferud ![]() ![]() Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings!
Siste dag i Belfast for denne gang. Litt kjipt, for det er en hyggelig by. Litt digg, for jeg har forstått det er skiføre hjemme. Dagen går med til å finne seg en lunch og så sanke to segmenter i gullkortjakten. Ha en rocka dag, lytt til Ziggy! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Trafikken i hovedstaden gikk nesten overraskende bra så tydelig at de har vært flinke til og brøyte i natt. Får vel jobbe videre med årsoppgjøret, og få tallene over i power point. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Sola. Nedbør i form av regn på kaldt underlag er ingen suksess. Varmekablene i gårdsrommet var selvsagt avslått og det ble derfor et hardt møte med mandagen. På kontoret ruller tingene avsted og jeg har fått noen haste saker, noe jeg ikke liker.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra Snillfjord.
![]() Her er det skyet opphold, litt vind og -3, så er uten tvil blitt varmere i været ila natten. En ny uke gryr og det betyr nye muligheter til å utrette noe. I dag skal en begynne å rydde vekk det siste av jula og det betyr at man atter en gang må frem med disse svære plastkassene etc. Uka starter med å følge de siste 4 timer og 30 min av det som visstnok er Air France sin aller siste B744 på ordinær tur før flåten er pensjonert i følge et innlegg på FR24's FB-konto. Dette er visst AF439 MEX-CDG flydd av F-GITJ som ble levert i 2004. Vel vel, ha en flott mandag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Heathrow.
Hadde en glitrende flight over pytten med American Airlines. 773ER og minikabin med 2 rader er bare det beste produktet over Atlanteren. Ferdig snakka. Straksom BA videre til Oslo og heimen. Ha en fin dag
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trist morgen her i dag .. et av historiens største musikkikoner og en av mine største helter er borte, kun to dager etter albumrelease og fødselsdag. Shine on, blackstar ....
![]() 19F på gradestokken, men solen får det vel til å tine opp litt etterhvert. https://www.youtube.com/watch?v=Tgcc5V9Hu3g
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 26 | 19-04-2010 15:33 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 18 | 11-01-2010 18:29 |
Kaos på OSL fra mandag? | CK | Flyforum | 53 | 11-07-2006 15:32 |