![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da er det offisielt - vi er på årets siste dag 31.12.15. Dagen går vel med til litt handling og ikke minst fest. Synd med Nedre Foss gård i Oslo som har brent ned
![]() Jeg håper nyttårsaften blir en fredelig affære for forumet her og skal dere skyte opp fyrverkeri så husk på vernebriller. Man har ingen øyne å miste. Jeg skal nok skyte opp noe fyrverkeri , men er heldigvis ansvarlig med det. Ha en riktig god nyttårsaften og ikke minst en god nyttårsfeiring. Godt nyttår og måtte 2016 bringe være bedre enn 2015! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp... her har forhåpendtligvis årets siste regnvær gitt seg. Det surkler overalt og Lake Lanier er på sitt høyeste på veldig lenge.
Pent vær gir desverre fint fyrverketrivær. Det betyr at jeg må passe godt på vår store, tøffe shepherdmix ... Han får noia både i tordenvær og med fyrverkeri ... Han andre er heldigvis omtrent døv ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det blir en rolig nyttårsaften for min del. Det blir et sted over Atlanterhavet, ombord i fight VS 030, fra Barbados til Gatwick. Godt nytt år til dere alle!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Da er man på plass til årets siste skift før det er blir en rolig kveld med lite festivitas. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra København.
Hadde i går min hittil heftigste takeoff ever fra TRD med SK377. Først stengte de rullebanen pga sidevind, så når vi tok av i stormen flakset vi som en full kråke. Har opplevd mye på Værnes oppgjennom, men gårsdagen var det verste til nå. Kona fortsatt sjokkskadd... Blåser masse i Køben også, men skal roe seg ned til kvelden sier de. Vel, nyt dagen og ha en flott nyttårsaften i vindkastene. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Litt vind og grått, og basert på soloppgangens farger ser det ut som været er penere lenger øst. Nyttårsfeiring hos noen venner på Nøtterøy. Verten og undertegnede er ansvarlige kokker, men heldigvis har han forstått at man ikke kan lage mat med tomt glass. Så da må jo andebrystene bli vellykket. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Takk til flyperat.no for årets som har gått - mange gode oppdateringer og andre flyrelevante saker dukker opp daglig.
Håper tendensen holder og videreføres i 2016. Ha en flott kveld og en flott avslutning av året 2015. GODT NYTT ÅR FRA MIN SIDE.. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy morgen fra Sola. Har har en krøkket seg til kontoret for å drikke kaffe.
Skal i nyttårsselskap i kveld, men det blir nok ingen høydare pga noe skrøpelig form. Vi får satse på at helgen blir bedre. Alle forumister, ha en glitrende og flott nyttårsfeiring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Hallois fra Trondheim
Formen er rimelig sjaber, men skal jo kreke meg på kino med kidsa. Blir veldig rolig feiring ikveld.....kanskje man bevilger seg en konjakk til 12-slaget ![]() Takk for det gamle og ser fram til et nytt flott år i flysammenheng ![]() Riktig godt nytt år ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Morn fra "Schødarn" hvor vinden har roet seg en god del. Årets siste dag, jammen går dagene og månedene fort. Bare rolig i heimen i dag, men hel kalkun og litt lys&smell blir det etterhvert. Godt nyttår til alle flyinteresserte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godt Nyttår fra evige fuktige Sola. Håper dere får mange fine turer neste år og. Med selvbetjent bagdrop og fasttrack, som vel forøvrig ikke alltid føles like vellykket..
https://www.youtube.com/watch?v=2PJ8KmDNs3o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godt nytt år fra Stockholm
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord!
![]() Jaggu var det blitt den siste dagen i 2015 også, så det betyr tid for både familiemiddag og oppsummering av både det ene og det andre i dagene som kommer. I kveld skal familien samles hos meg for en enkel nyttårs-middag hvor kalkunfilet med tilbehør står på menyen. Vær-messig er det ikke helt bra for fyrverkeri, men enda noen timer til, så kan bli bedre utover kvelden...håper man. Nå som vi står på ytterste kant av 2015 ønsker jeg også å takke alle sammen inne på flyprat.no for 2015. Et år som bragte mange spennende saker inn for forumet, og ikke minst mang en herlig diskusjon hvor engasjementet virkelig kommer til syne blant forumets medlemmer, noe som er herlig å se. Måtte 2016 bringe nye spennende saker inn for flyprat.no, og måtte det bli nok et år med engasjerende debatt om de ulike sakene som bringes inn for forumet. Likeså håper jeg at 2016 bringer mange nye flyreiser, spennende reisemål, mye spotting på de ulike flyplassene, spotting fra hjemmet som enkelte driver med eller hva du nå enn måtte elske ved fly og luftfart. ![]() Med det så ønskes det et riktig så godt nytt år fra denne kanten. Vær forsiktig med ymse fyrverkeri og husk god avstand+verne-briller, så snakkes man på neste kalender!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 31-12-2015 at 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. En grå og mørk nyttårsaften i hovestaden så langt. Skal straks en liten handlerunde for årets siste innkjøp. Ellers skal kalkunens bryster få badet seg et par timer, mens lårene skal få stekt seg i ovnen. På menyen ellers står lakserogn, Champagne, Stilton og Portvin. 23 år gammel rom fra Guatemala passer på en slik kveld. Og får man ikke nok, har man single malt.
Ønsker alle forumister en feiende flott, smakfull og eventuelt fuktig aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra beste øst på vestkanten!
Siste dagen av året skal brukes til oppsamlingsheat på Netflix. Må bli ferdig med House of cards nå. Også er det vel noe rødvin her som neppe tåler å eldes med et helt år. ![]() Enjoy!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nyttår er dagen for å riste ut de siste bilagene fra skuffer og bag'er... tror ikke jeg skal bokføre denne...
![]() Ha en nydelig feiring, alle sammen
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Godt nytt år alle sammen! Takk for et flott år her på forumet
![]() Det blir en rolig kveld sammen med bikkjene i sofaen og en film eller to på flimrekassa. I morgen går turen nordover igjen. Æsj asså.
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Tror det er første gangen jeg har klippet plenen på nyttårsaften....
Julepynt er tatt ned satt på loftet... juletreet er flyttet til bålgropa ...MOW er dusjet og nyfønet. Nå skal det ikke gjøres mer tungt arbeid i år annet enn å jekke opp litt kjØLig drikke. Tjo Bing !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ta er brennevinskassen pakket med masse gode saker, og ferden går straks til nyttårsfest.
Takk for det gamle dere, og jeg ønsker dere alle en fin fart inn i det nye året. Husk nå for guds skyld rikelige mengder med champagne i kveld!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Godt nytt år fra San Juan. Etter å ha bodd på mer anstandig priset hotell mens jeg har fått unna sightseeingturer har jeg nå oppgradert til det hotellet som skal ha den eneste private stranden i Puerto Rico. Har også klart navigere meg til rom med grei utsikt. Skal se om jeg kaster med med på snuba-tur på hotellrevet om en time, har alltid brukt trådløs versjon.
Ønsker alle forumister en nytt forteffelig reiseår.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille nyttårsaften | Someone | Flyforum | 6 | 30-12-2018 18:55 |
God nyttårsaften fra Oslo | Hypern | Flyforum | 20 | 01-01-2017 00:25 |
God nyttårsaften fra Hikkaduwa | robertaas | Flyforum | 17 | 31-12-2014 16:21 |
God nyttårsaften fra Oslo | Hypern | Flyforum | 38 | 31-12-2013 23:24 |
God morgen nyttårsaften! | LN-MEH | Flyforum | 27 | 31-12-2009 18:37 |