![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Er det ingen som har startet denne ennå?!? Da gjør jeg det. Her er øynene nå åpne, og det er straks klart for frokost. I dag skal det spilles dag 2 av Battle of Malta, og jeg er med. Dermed blir spørsmålet, booke om min retur i morgen, eller ei... Jeg får vel vente til middagspausen og ta avgjørelsen da tenker jeg.. om jeg varer så lenge..
![]() Ha en strålende lørdag alle som driver med mer eller mindre fornuftige sysler på en lørdags morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo.
Her er det fornuftige sysler - frokost og studering av barmenyene til Oslo Whiskyfestival. Skal man rekke få å smakt godsaker, må man starte tidlig - og stille seg i whiskykø før kl 13. Så dagen avsettes altså til å drikke whisky. Ikke det verste man kan gjøre (eller kanksje...). Regner med det blir en rolig søndag. Ha en fin-fin lørdag, med eller uten syndig spill eller drikk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra en våt og disig tiggerstad. Er jordbundet 2 helger på rad som ikke akkurat er vanlig, men man får jo tid til å skaffe seg nye visum da. Prøver også å finne ut hvor på øyen Puerto Rio man bør booke, det ser ut til at all inclusive er noe man ikke driver med der og det er et strek i regningen. Og er også aaaaltfor sent ute med hotellbookingen.
Ha en god en alle som sørger for å ha papirene i orden.
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - hjemme igjen etter 12 dager med ferie på øya Mallorca med flott temperatur og vær.
I dag ingen stor aktivitet fra min side. Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Arendal! Solen skinner, hundene er luftet og mor kan sette seg ned med mattebøkene igjen. Til byen en tur i ettermiddag for litt fly&kaffe og noen ærender.
Med ønske om en god lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra HEL
Her har man akkurat trykket i seg Rudolf, eller en av vennene hans, mens man venter på 717. SK717 that is ![]() Visstnok siste flight med DATs MD87 fra ARN til HEL i går kveld, så fikk i hvert fall noe utav det siden det ikke ble Blåen 717. Ble et hyggelig selskap i baren på Hilton HEL i går. Etter Savipix og hans svenske kompanjonger stakk inn til Familien Carlson inne i byen, fikk en nordlending og jeg selskap at noen finner fra Turku, som inviterte oss med på seiling hvis vi kom innom Turku ![]() De var ikke heeeelt edru da de dukket opp i sofaen og proklamerte sin forelskelse i Norge og nordmenn ![]() Og de ble ikke mindre edru mens de satt der ![]() Meget god underholdning ble det altså ![]() Ha en fin helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra en S-klasse på vei fra Sobieski til WAW. Turte ikke gamble på at Lufthansa fløy idag, så jeg kansellerte og booket Finnair.
Nå er det bare å håpe på bakte poteter og ledige naboseter i Embraer-balja... Feiring i Lillestrøm i kveld! Ha en fin en.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lisboa. Litt usikker på hva som gjør mest vondt. Mengden fludium i glassene i går eller det at jeg for første gang i mitt liv ble plassert på en hesterygg og ble sittende der i 2,5 time i går. Uansett så skinner sola. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vel... om du får vondt i rompe etter for mye fludium i glasset har du gjort noe på feil måte. Just sayin'
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Clarion Collection Savoy. Fin helg så langt. Akkurat spist lunsj oppe på Tullins. Skal prøve å finne meg et par sko da det trengs. ellers blir det vel noe kaffe og kanskje en øl eller to før ny konsert med delillos i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Rolig lørdag fra prærien. Elixia er unnagjort, eplesyltetøy laget så nå gjenstår bare DN og et speil. Elg entrecoten skal vel også krydres litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
Rolig ettermiddag fra Lodz, OVC 100 and FG gir ikke store muligheter til å fly, så da blir det kaffe og en god bok (en eller annen SOP eller POH).
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God lørdag kveld fra Stavanger. Har hatt en flott dag med handling av julegaver og litt tilbudshandling. Lunsj ble inntatt på Kvadrat kjøpesenter mens ettermiddagsluren ble unnagjort hjemme i godstolen. Kvelden blir av det rolige slaget, eldste datter er ute på vift så hun og venninnene får ta seg av festivitassen, det klirret godt i posene deres da jeg kjørte dem til første post.
Nå er lammelåret nesten ferdig stekt og jeg har benyttet ventetiden på samaking av Juleøl, akkurat nå, den fra Nøgne Ø. Ha en flott aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 24-02-2019 01:04 |
God lørdag morgen fra OSL :) | Millemor | Flyforum | 21 | 08-08-2017 10:12 |
God lørdag morgen fra Dubai | Farmer | Flyforum | 10 | 31-01-2015 12:55 |
God lørdag morgen fra BKK | fluxie | Flyforum | 8 | 07-06-2014 12:50 |