![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann folkens!
Regnstormer, lyn og torden her på Malta! Sitter og irriterer meg over hvorfor religion igjen skal ta liv og man skylder på hvor fæl de vestlige er. (Les: Gisseldramaet i Algerie) Man må da kunne tenke selv?? vel nok om det.. Rolig lørdag her og hjemreise først i morgen.. Skulle egentlig via London i dag, men de engelske flyplassene er lite glad i snø, så pga forsinkelser ble det et par dager til i 16 grader og skyer her på Malta. Skyer og skyer sier de her... pissregner utenfor nå.. hehe. Ganske magisk at maltesere også snakker engelsk med Brønnøysund-dialekt.. hehe. Ha en flott lørdag! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Thai loungen på HKG. Ok lounge, få i seg litt flytende her før 380'n tar oss hjem til Thailand igjen
![]() Ha en flott lørdag ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen... eller god "natt" for min del, etter nattevakt. Regner med å sove til jeg våkner av meg selv, ser på klokken og finner ut at det er en god idé å sove videre videre en time til - slik at det akkurat blir for lenge og gir hodepine. Som vanlig, er synd at man ikke eier viljestyrke etter å ha vært våken i 20 sekunder.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. Selv om man er hjemme til kl 03 så er dagen for kort til å sove bort. Så her er man oppe. Får se å ordne meg noe frokost snart. Ellers lite på programmet bortsett fra lunchbesøk til min bestefar som fortsatt holder koken i en alder av 91 år.
Last edited by Hypern; 19-01-2013 at 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
|
![]()
God morgen fra Radisson Liverpool.. OK hotell, men ingenting utover det normale :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Får få i meg frokost og komme meg på ski. -12 her nå så endel varmere enn da vi kom opp. God mat og drikke venter i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() God lørdag. Etter ståplass fra OSL til Oslo S - og omringet av en flokk med unger fra Lillestrøm - har man endelig fått seg et sete for de neste timene. God lørdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Her ligger kulda som en kald propp i groper og daler virker det som. Været kan vel enkelt oppsummeres som "pent, kaldt". Får se hva dagen bringer. Ha en frostfri dag!
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God dag frå City Syd. Det var shopping i dag, fekk ikkje valget ein gang... Fattar ikkje jentene som blir glade av å kjøpe klede. Blir omtrent kvalm av prisane... Salshaugen virkar ikkje alltid. Har begynt å betale med Diners. Det hjelp. Litt.
Ha ein billegare dag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Trosterud.
På vei mot Frognerseteren hvor en skitur venter. Kvelden skal brukes på øl og film. I morgen bærer det til BRU via ARN. God lørdag!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mogen fra Avd. (Veldig) Vest, hvor solen akkurat har begynt å skinne inn stuevinduet. Temperaturen ligger akkurat på frysepunktet og bikkjene var kjapt inne etter å gjort sine nødvendige ærender.
Intet spess på agendaen, men generalen finner sikkert på noe.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her har man fått sovet godt ut etter en strevsom uke. Nå skal jeg finne meg litt frokost tror jeg. Må vel en tur ut i kulda for å komme seg på butikken. Litt mat snart, og så blir det jobbing på far i kveld og natt. Plutselig er det sikkert ny uke også! Makan! Er det rart jeg drikker? Quote:
Ellers synes jeg Armstrong gjorde det bra på dop jeg. For som en kamerat av meg sa; den gang jeg dopa meg klarte jeg ikke å finne sykkelen min engang..... Fortsatt god helg! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra kantina på LHR. Skikkelig rufsete etter 2 nattflighter på rad. Var helt i self-induced koma når jeg ble vekket på AA flighten fra LAX istad. Jeg ble rufset i håret der jeg lå og vraltet i pysjen. Tittet opp på en skikkelig "Ann-Mae aus Kentucky" og tenkte bare "f@@n". Men så innså jeg at jeg jo var på flytur. Filler'n så trøtt jeg er nå... Vel, en bedre dag ønskes
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God middag fra det kalde innlandet! Har akkurat pakket kofferten slik at jeg uten bekymringer kan reise til fjorårets forsinkede julebord (eller årets tidlige
![]() God tur til andre på tur og god helg! Slenger ved et bilde av verdens kuleste dyr: sjøkua!
![]() |
![]() |
#16 |
Amatør
|
![]()
10 kroner på at dette er tog 601, om ikke karen skal sør-vestover!
God formiddag fra Bislett, her gorumetlunchen i ovnen og om litt har man et riktig så flott Stabburet-produkt på bordet. Planen etter det er å finne frem til Oppsal igjen og åpne flaska, begynner å bli noen år siden grunnskolen nå så jeg er spent på hvordan det ser ut der oppe! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke noe tog 601, nei.
Hvis jeg sier at jeg satt mot kjøreretningen ut fra Oslo, sitter med kjøreretningen nå, men sitter i samme setet og det har stått samme vegen hele tiden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Amatør
|
![]()
Da er Stavanger destinasjonen, om ikke Rogaland generelt
![]() Tippet på 601 da det så ut som at bildet var tatt idet toget bevegde seg ut av plattformen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med selskap på Malta: Malta Air | Someone | Flyforum | 25 | 20-07-2021 08:19 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag morgen fra Malta | Hickok | Flyforum | 13 | 07-11-2015 19:14 |
God torsdag fra Malta! | kimpe | Flyforum | 15 | 04-04-2013 22:32 |
Air Malta i formasjon over Malta | Anders95 | Småprat | 1 | 29-03-2013 02:40 |