Flyprat

Go Back   Flyprat > Samlerhjørnet
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-10-2015, 18:36   #1
LN-HFH
ScanFlyer Gold

LN-HFH's Avatar

Norwegian Tomt, tomt, tomt. Lenge siden det har vært modeller i norwegian-skranken på OSL

Har vært innom norwegian-skranken ca 5 ganger i vår og sommer, sist gang for circa en uke siden. Og hver gang har det ikke vært noen modeller til salgs. Sist gang virket det som om de som satt der ikke viste om de i det hele tatt hadde solgt det! Trenger noe annet en 787, da det er bare det som selges på nettet!
Noen som vet om de i det hele tatt skal få inn noe mer? Det begynner tross alt å bli lenge siden sist, og når 787-9, 737max og forhåpentligvis 320neo kommer, så hadde det jo vært flott å ha de med rød snute og!
Noen som foresten vet om det er mulig å kjøpe modeller på kontoret på Fornebu? Har sett det stå et skap med noen godsaker i bakrunnen når det har vært intervjuer derfra.
LN-HFH is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2015, 19:20   #2
MountainDew
ScanFlyer Rusty

MountainDew's Avatar

Default Re: Tomt, tomt, tomt. Lenge siden det har vært modeller i norwegian-skranken på osl

Snakket med sjefen for billettkontoret. De har bestilt inn nye fly men når de kommer er noe uklart.
MountainDew is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2015, 19:31   #3
Tarzan
ScanFlyer Silver

Norwegian Re: Tomt, tomt, tomt. Lenge siden det har vært modeller i norwegian-skranken på osl

DY Modellene på Fornebu er ikke til salgs, og di har dessverre ikke inn DY Modeller der heller. Jeg spurte en som jeg kjenner. Han jobber på Norwegian`s Hovedkontor på Fornebu. Må nok kjøpes på OSL, sa han.

Men det blir spennende å se hvilken DY Modeller som kommer inn på Norwegian`s Billett luke på OSL.

Jeg vil tippe kansje B787-9 og kansje A320.

Jeg var også å forhørte meg i slutten av september. Men tomt tomt sa di.

Sist DY Modell jeg kjøpte på OSL, var DY B737-800w, LN-DYC. Max Manus på halen.
Tarzan is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2015, 19:31   #4
Tarzan
ScanFlyer Silver

Norwegian Re: Tomt, tomt, tomt. Lenge siden det har vært modeller i norwegian-skranken på osl

Men kansje noen her inne vet hvilken ,DY Modeller sm kommer inn på sikt???
Old 11-10-2015, 19:50   #5
LN-HFH
ScanFlyer Gold

LN-HFH's Avatar

Da er det bare å vente
Håper det blir noe snadder, men det er det jo uansett

Litt synd at det ikke selges noe på Fornebu, det hadde blitt litt nærmere for meg, men når jeg er på OSL fra tid til annen er det jo ikke noe problem å spørre, har jo blitt en vane den siste tiden
Old 11-10-2015, 23:33   #6
TG
ScanFlyer Blue

Default Re: Tomt, tomt, tomt. Lenge siden det har vært modeller i norwegian-skranken på osl

1:200 du tenker på eller uavhengig hvilken skala?
Jeg har de to modellene Lupa har produsert i 1:100 og de er fine selv om de koster litt. Flymodeller.no har på lager tror jeg.
Men hadde også gjerne sitt flere 737....
TG is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2015, 08:36   #7
LN-HFH
ScanFlyer Gold

LN-HFH's Avatar

Mest 1:200 ja, synes 1:400 og 1:500 blir så smått.
Har sett de modellene fra lupa på flymodeller.no, meget flotte modeller! Men jeg synes prisen er litt i høyeste laget.
Old 15-11-2015, 22:54   #8
Tarzan
ScanFlyer Silver

Til di som jakter på Norwegian Flymodeller ennå. Avationmegastore har lagt ut DY LN-DYC (Max Manus) på flyhalen. scale er 1:200. Modellen er fra Megamodels. Er samme modellen som di solgte i DY Skranken på OSL for 1 år siden.
Da kjøpte jeg min der. Flott modell.
Reply

Posting Rules