![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo har 5 grader - flott vær kommer det til å bli I dag. Ellers skal jeg titte litt på dette selskapet: Aegeanair - noen her som har prøvd dette selskapet fra OSL ??
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag. På plass på Prærien. Modern kommer på middagsbesøk, så får vel prøve rekke hjem til det. Vel vel, jobben kaller i mens - Til kamp kamerater!
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen.
WF563 fra Molde og Kristiansund til Bergen hadde kun 11 av 78 passasjerer i dag.... Edit: var jo svært lite folk over alt i dag hører jeg. 5 fra Kristiansand til Stavanger tidlig i dag. Men det er vel høstferien som gjør dette når jeg tenker meg om. Last edited by Tjab; 06-10-2015 at 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Ikke så mye i dag egentlig men et par ærend som må fikses. Muligens også jobbe med innlevering
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord!
![]() Ingen hane galer her, snarere en bråkete gravemaskin fra det nærliggende steinbruddet. Sola skinner og det later til å bli en bra dag. Lite på planen egentlig, men støvsugeren skal nok få jobbe i dag, og utenom det skal passerende IC-ruter noteres som vanlig. Ha en flotters dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
her over er det rimelig bra med vind idag , fra sørøst som vanlig. Den tradisjonelle nordvesten og sørvesten har det vært lite av i flere år nå. Fint vær ellers , 15 grader, det blir kort dag idag her på hovedkontoret , skal en tur over Boknafjorden med ferje for å besøke en leverandør oppe på Haugalandet i ettermiddag. Det kan vel bli noe "rulling" med ferja i østavinden vil jeg tro. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Møkkamorrakvist etc også da.
Dritforkjøla og masse mas med et Crown Plaza hotell i Dallas som bare har kansellert bookingen gjort igjennom hotell.com og nekter å oppgi årsak. Årsaken er jo åpenbar - de ser at vi bestilte tidlig til en ok pris, og nå kan de selge til en høyere. Men da kunne de i det minste vært ærlige med saken og gitt en kompensasjon. Nevnte jeg "grrrrr?" Ha en bedre en.
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Så da kansellerte jeg, som sagt, og booket igjennom noen andre. #consumerpower #bongobongo #freerangesalmon
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Her er karbonadelunsjen fortært for lengst - virker som om tirsdag har blitt fast nade-dag. Ikke nok med nader, det hele er toppet med bacon og speilegg med flytende plomme. Til glede for de fleste menn - til skuffelse og irritasjon for kvinnene, som tyr til salatbaren.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Endelig hjemme i Skaun etter hjemreise fra LAS i natt. Viste seg at flighten fra las-ewr med United var i deres splitter nye 737-900ER, levert for kun en ukes tid siden. (Piloten som skrøyt fælt av det..)
Pakke ut koffert nå, så pakke ny og deretter AMS i morgen tidlig kl 06.10. Beste med å reise mye er at man ikke rekker jetlag før man er på farten igjen.. Hehe. Nyt dagen alle og ha en flott uke! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God tirsdag fra Stavanger. Våknet opp på Thon Rosenkrantz, Oslo i morges, meget bra hotell må jeg si. Her har dem også en enkel men behagelig Lounge i 8.etasje hvor der serveres enkelt kveldsmåltid. I går ble dette disket opp av en hærlig norsk skjønnhet Som var vennligheten selv.
Etter utsjekking gikk turen ut i Sandvika for møte før retur mot OSL og SVG nå på eftan. Kraftig turbulens på siste del av flighten pga kraftig vind fra sørøst, gøy... Ha en fin fin kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag morgen - hanen galer også | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 22-09-2015 11:57 |
God tirsdag morgen - hanen galer | ATC-flyradar | Flyforum | 16 | 30-06-2015 22:51 |
God tirsdag morgen - hanen galer. | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 17-03-2015 11:45 |
God tirsdag før hanen fiser | RJon | Flyforum | 8 | 03-03-2015 11:57 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |