![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Intet er bedre enn blå himmel og sol - litt varme denne morgen. Ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Får vel få levert arvingen i barnehagen så jeg kan komme meg ut på Prærien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Annet enn litt skrivearbeid til tollvesenet så er dagen ledig. Regner med jeg må en tur til Danmark i løpet av uken og håper det kan kombineres med shoppingtur til Flensburg, kanskje allerede med kveldsbåten i kveld.
Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God tirsdag framover dronningen som opererer BA81, ny jobbperiode på gang.
Sol i Skottland og grått i sør for en gangs skyld. Ha en strålende tirsdag folkens! :-)
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Kjevik!
WF hjemdirekte til TRD nå i ettermiddag, så hjemme et par dager før CPH på fredag. Tilbragte kvelden i går i Arendal, og hyggelig at selv statsministeren tok turen ut på byen der vi var og tok seg ett glass vin. Bra det fortsatt går an i Norge! ![]() Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Her har man allerede vært og donert et par hundre daler til dyrlegen .. men sånn er det ...
Fri i dag, tusen ting som skal gjøres men litt fuktig vær, så jeg tar heller en kaffe til og en runde til på Facebook og Forum ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra Tananger I dag har man begynt ca 2 uker med jobbing på Forus, blir interessant å se hvordan det går. Slipper i hvert fall å ta med lunsj på jobb i den perioden ![]() Kan absolutt ikke klage på klage på været, men prøver uansett ( ![]() ![]() ![]() Men fikk litt vann på meg, så det kjølte meg ned litt ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Forus. Fredelig kveldsvakt sålangt. Da er det kjekt når det er litt aktivitet på foruomet. Ha en god kveld videre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjorden!
![]() Sola er i ferd med å sette kurs vestover..aka i ferd med å gå ned her, men gud for en nydelig dag og det skal visst vare til lørdag sies det. Har fått en drøss flotte passeringer denne dagen, men dagens største kakebit går til AY31 på vei til YYZ som passerte klokken 17.15, må være en av årets flotteste så langt, kun slått av DE6066 FRA-ANC den 8 august. ![]() ![]() Ha en fortsatt strålende kveld!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Cecilie!
Ja, var på Hill noen timer ja, etter å ha vært på Symposium tidligere på kvelden. Var hyggelig det! ![]() Så din PM på KRS, men var nok for sent da det allerede var boarding for deg til OSL da.. Jeg satt hele tiden ved Ladestasjonen utenfor Deli de Luca. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredags morgen folkens | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 04-12-2015 16:24 |
God tirsdag folkens | ATC-flyradar | Flyforum | 19 | 13-10-2015 22:14 |
God lørdag morgen folkens | geirs | Flyforum | 15 | 04-07-2015 23:46 |
God fredags morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 27-02-2015 18:19 |