![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2010
Posts: 869
|
![]()
Kastrup plejer at have ganske velovervejede planer og kommunikationstrategier på plads, inden de melder ændringer på flypladsen ud.
I tilfældet med lukningen af indenrigsterminalen virker alt dog til at være gået galt og adskillige tilpasninger og ændringer er indtil videre blevet sat i værk for at løse problemerne. Selvom indenrigstrafikken har været faldende de sidste par år er den negative vækst taget til siden lukningen, passagererne er utilfredse, det samme er de mindre indenrigsflyselskaber og senest er trafikministeren gået ind i sagen. Hvad mener I om forløbet? Kunne Kastrup have håndteret situationen anderledes? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) | Discus | Småprat | 61 | 25-01-2020 15:27 |
Bagage medarbejder låst inden i fly's lastrum på CPH inden afgang | KHANSEN | Flyforum | 1 | 21-01-2013 23:25 |
Sterling med planer om udenrigs fra Ålborg | Bll spotter | Flyforum | 3 | 30-09-2005 10:43 |
Sammenlægningen af Sterling og Maersk Air udsat | Guest | Flyforum | 11 | 11-09-2005 20:55 |
Rullefortove fra indenrigs til udenrigs på CPH | PP | Flyforum | 5 | 08-09-2005 09:47 |