![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Totally different item: DAT is in advanced negotiations with Groningen Airport (GRQ/EHGG, Netherlands) to start a (feeder) line Groningen - Copenhagen. So say the local media in Groningen. They need money from companies and local government, wich does not seem te be easy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser man på kravene på 15 mill som ligger til grunn for å få til denne ruta, så er jeg meget usikker på realismen i prosjektet....
Med all respekt så tror jeg ikke Groningen er et bedre utgangspunkt enn hva Dresden var. Flyr forøvrig Transavia CPH-Eindhoven om et par uker. Ser de øker på CPH til 8 ukentlige, men det slo meg at prisene var lattelig lave da jeg booket. Betalte 700 spenn for 2 pers, hvilket var få dager før avreise samtidig som jeg konstaterte at de samme prisene var tilgjengelige på de fleste avganger. Jeg er derfor veldig skeptisk til hvordan DAT skal lage et premium marked ut av Groningen når Eindhoven åpenbart bærer sin levedyktighet på oppstart støtte og steroider.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DAT starter København - Karup | Trdfly | Flyforum | 19 | 28-10-2020 17:54 |
AIS Airlines starter Groningen - København | Trdfly | Flyforum | 5 | 19-02-2020 10:25 |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
DAT starter opp Rygge-København | LN-CMN | Flyforum | 14 | 31-05-2012 00:30 |