![]() |
|
![]() |
#1 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim
Posts: 2,293
|
![]()
http://www.aftenposten.no/okonomi/Fl...r-7980871.html
"Arbeiderpartiets landsmøte skal i denne uken ta stilling til om partiet skal gå inn for å avvikle taxfreeordningen. Ap-leder Jonas Gahr Støre sier i programmet «2 mot 1» på AftenpostenTV at han er innstilt på å ta opp hele taxfreeordningen til vurdering. Blir det flertall for forslaget om taxfree-stans, innebærer det at det da er et flertall i Stortinget for å avvikle den populære ordningen." Så står det jo vidare at dette kan få konsekvensar for drift av andre flyplassar, sidan AVINOR får reduserte inntekter. Det er greitt nok. Men eg har to spørsmål: 1: Det var ikkje taxfree på ankomst før. Flyplasstrukturen var lik. Korleis gjekk det då rundt? 2: Handel i terminalane har vel gått opp? Det er i alle fall fleire butikkar på dei store flyplassane no. Så AVINOR før jo også der pengar "dei ikkje hadde før". Greitt at kostnadar aukar og aukar, men dette fungerte jo for 10(?) eller så år sidan også? Eg hugsar ikkje når AVINOR dukka opp i staden for Luftfartsverket, så det kan jo ha noko med saka å gjere.
__________________
none.... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finansiering av flykjøp | glemmestad | General Aviation og sjøfly | 0 | 22-08-2016 21:21 |
Delta slutter med taxfree-salg | LN-MOW | Småprat | 13 | 09-08-2014 04:46 |
Taxfree-salg ved innreise kan vedtas i juni | Farmer | Flyforum | 20 | 12-05-2005 17:22 |