![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Arvingen gjør sitt beste for og gjøre den lengst mulig ved og synes 5:20 var et fint tidspunkt og starte dagen på. Og siden det var min tur i dag så var det ingen bønn. 4-5 minus og blå himmel, så får håpe det holder seg sånn. Får se hvordan vindene er i dag, men i går passerte CPH-SFO over her, hvilket det ikke er ofte jeg ser. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra broderens hytte i
Åfjord. I motsetning til Someone så sov rekrutten lenger enn vanlig! Satser på bedre vær enn i går og med 4 unger her så får vi aktivisere dem litt. Regner med at vi går en tur, lager bål og griller pølser. Ønsker alle en flott langfredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
En riktig god morgen ønskes forumister i det langstrakte land! Litt nord for midten av landet, nærmere bestemt Bodø (Bådåddjo på samisk, for den som lurte på det) er det også blitt langfredag. SK4401 fra TOS til OSL, en sæxy 737-700 med winglets og svensk registrering (SE-RJT) har nettopp passert Bodø på sin ferd sørover, så dette må jo bli en bra dag, hæ?
![]() ![]() ![]()
![]() Last edited by Cecilie; 03-04-2015 at 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hopp og god laaaaang fredag skal vi tro kalenderen!
![]() Her i Snillfjord faller det snodige saker fra oven, kalles visst snø. Temperaturen ligger akkurat nå på blå side, men i følge varslene skal været bli noe bedre i Trøndelag utpå dagen..noe som kan bety noen hvite striper over horisonten. Nabobikkja krever litt aktivitet på morgenen så her har en alt vært ute. I lufta er det forsvinnende lite å melde om egentlig, men AI101 DEL-JFK og DY7088 LAX-ARN har gjort unna dagens passeringer og hvis denne lange fredagen blir som øvrige fredager, ja da kan det bli litt å notere ned. ![]() Ha en topp dag forumister, enten man er i sør, nord, øst, vest eller i utlandet!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 03-04-2015 at 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra nord i hovedstaden, stedet hvor det nå er mange plussgrader og blå himmel og en sol som varmer godt - nå blir det plass i solen med appelsin og Kvikklunsj. Ha en god langfredag der du er.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Wien! Her blåser det litt og er det er delvis skyet. LH leverte to bra turer via MUC i går. Fullt fly fra OSL og de måtte flytte noen pax før avgang. Plutselig sa de et fremmed navn på plassen hvor min kone allerede satt! Hun viste BP og de fant en annen plass til den mannen. Fint med blokkert midtsete hos LH!
![]() Neste flight litt forsinket og det var bare styrmannen som var kommet i A320en fra LH når bussen kom ut til flyet. Han kom faktisk inn på bussen og informerte pax. God service! Ønsker alle en fin langfredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God påske fra en nesten tom gullkantine. Som vanlig buss 39 til EWR , 6 . på vel tre mnd. Og 20 UA i samme periode, uten et annet selskap innimellom . Total mangel på fantasi...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra litt til høyre for OSL. I går fikk jeg av en eller merkelig grunn for meg at jeg hadde lyst til å legge meg - før klokka var slått 21
![]() Resultat: Jeg sovnet ekstremt tidlig, og våknet igjen sånn i 7-tiden i dag tidlig. Så dette blir nok en laaaaaaang langfredag. Så langt har man fått spilt litt gitar, og fått kommet litt lenger på det som skal bli en sang. Nå straks blir det å steke noe som er skjært av en gris, og noe som falt ut av baken på en høne. Middag hos modern senere i ettermiddag. Ha en god langfredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra CPH. Lounger litt i påvente av avgang til TRD. Øl og lett lunsj i SAS-loungen er aldri feil. Ha en feiende flott langfredag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
God formiddag fra LIS
Her har frokosten blitt fortært, og man er inne i siste delen av pakkingen før hjemreise. 4U2605, LH137 og LH878 står på dagens aktivitetsliste, som inkluderer nytt selskap og ny flyplass (ikke så ofte det skjer lengre ![]() Ha en fin fredag forumister, enten den er lang eller kort ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dette blir en lang langfredag. Landet 0630 i dag, så får bare klore seg fast og hode seg våken til i kveld. Ønsker dere alle en fin påskehelg.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Hardanger.
Rakk en kjapp tur på puben for litt dart i går kveld, så litt tung morgen, men det kommer seg nok kjapt. Planen i dag er etter litt frokost er å ta turen til byn, madammen har planer, det er det mindre med hos meg så det eneste blir vel å finne seg en bar. Satser på utepils i dag. Dukker nok opp en bekjent, så da blir det nok muligens litt biljard og fjas utover natten. Så må det finnes et rom for natten og, vurderer First Marin dersom det er plass. Ha en strålende fredag alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() ![]() Er vel bare å få på seg skiene og komme seg ut. Bare vente på et stk treg tenåring av en lillebror... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Lang langfredag fra Margaritaville. Dette stoppet på rundturen står jeg over. Vannsklie og hoppeslott i sjøen er jeg ikke helt i målgruppen for. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk rusher til baren på land når vi har fri bar på katamaranen.
Ha en god en alle som foretrekker å bare sløve i nettet forran på katamaranen. Life is hard.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 03-04-2015 at 21:48. Reason: autocomplete |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Star Alliance only.
|
![]()
Riktig god påske til alle!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |