![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Østen. Her er det like før det er klart for avreise til siste golfbane for denne ferien. Deretter blir det avreise direkte til BKK, og hjemtur med LX183 i kveld. Måtte golfgudene stå den kjekke bi i dag... Ha en fortsatt avslappende påske.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mmmmmmorgen fra Alpharetta, hvor jeg akkurat har kommet hjem. En grei 4 1/2-times flytur fra SEA hvor vi disponerte en treseter - selv etter stort innrykk av standby-pax. Den ekstra plassen utgjoer den store lille forskjellen - det ble en helt grei flytur som til og med endte 20 minutter tidlig.
Naa er guttungen lagt og jeg girer ned med en liten brun en foer jeg ogsaa stuper i bingen. Lite spotting denne gangen, men jeg har et oerlite antall bilder som antagelig vil dukke opp i loepet av dagen. Baade DC-8 og Delta A330 er paa brikken. Freddasbildene er tilbake! ![]() Edit: Steike, er det langfredag? Hvor ble det av paaskefoelelsen ........ ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
6 dager i Vancouver, og alle dager har vært VFR-dager, så jeg er meget fornøyd. Heldigvis ingen påskeferie, så håper vi på flere dager i luften her. Hvordan er spottermulighetene på YVR? Mener å sett det gode muligheter for gode landingsbilder der...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her lukter det nybakte rundstykker så jeg antar det snart er tid for frokost før det blir en skitur. I kveld står det lammecarre pa menyen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tjukk tåke her på Nærsnes. Det blir litt lesing og oppdatering til mandagens simulatorøkt. Senere i ettermiddag blir det avreise til Brandbu og en bedre middag i selskap med damen. Hjemme lørdag eller søndag.
Ha en fortsatt fin påske.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da er kaffen snart klar, og det er snart på tide for far i huset å få noe frokost på bordet,
Blir en tur ut i dag, tipper det blir bowling på ungene i dag! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Oops, det gikk med noen liter vin til gårsdagens lammestek. Bare noen slanter igjen. I dag sliter man med "rødvinshode". Kanskje man skal legge seg nedpå litt igjen? Huff. Nei, tar heller en Nespresso lungo. God langfredag ønskes alle!
Last edited by AirbusTrond; 10-04-2009 at 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Lang fredags herfra også, selv om det ikke er morgen lenger!
Ble litt sent i går med noe godt i glasset, så i dag er jeg i bare cola-tørst! Og det smaker deeeeeilig!! Nå er det snart ut en tur med ungene for å sparke litt ball. Så tror jeg også at jeg må legge en tur forbi moderens hus for å knabbe litt bacon ettersom jeg er gått tom hjemme! I kveld blir det å servere lange drinker igjen i anledning Langfredag. Så holder man seg iallefall edru den tida!! Jaja! Påsken går mot slutten! Skal bli greit med vanlig arbeidsuke igjen! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Stavanger
![]() Temperaturmåleren forteller oss at det er 19 grader ute (i skyggen). Men våknet litt sent for spotting idag dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Barcelona. I går hadde vi fantastisk sommervær og vi var på stranden hele tiden. I dag har det vært mer vår á la Norge, men byen er like fantastisk, og vi har stort sett vært i Barri Gòtic. God påske!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Chicago. Her forlot kjerringa til vanlig tid i morges for aa dra paa jobb, jeg og bikkja sov lenge i dag. Naa er det under en halvtime til fruen er ferdig og paasken kan begynne paa alvor.
Ellers stakk naboen som er aktiv jeger innom i gaar med en svaer 10 kilos del av en rein han hadde skutt. Er noe jeg aldri har mekka foer, saa tips mottas med takk. Sol, men kun 5-6 varmegrader i dag. Fortsatt god paaske |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Farmen. Nydelig påskevær her i dag, med utflukt i guds frie natur som resultat på formiddagen og snømåking på terrassen i ettermiddagssola slik at kaffen kunne nytes i solveggen uten snø under føttene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld, godtfolk!
![]() Har hatt en hyggelig dag, vært på Mistberget med to kompiser, og der møtte vi en kollega fra OSL og tilogmed en fra fjerde kompani på KNM HH.. *liten verden* Deretter bar det til "Spis hvor mye du vil for 99,-" på Peppes, og fikk der dratt ned en åtte pizzastykker.. ![]() Så tok kvelden en ny vendig, ene kompisen trakk seg pga. arbeid i morgen tidlig, mens han andre følte seg "trøtt" (klokken 21:30 midt i påskeuka??) og bakket ut.. ..så nå sitter jeg i kveld også og drikker øl alene ... på tide å skaffe seg noen ekte venner kanskje?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Skål, Speedbird
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skål, jcnorway!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Finn deg noen skikkelige drikkevarer, gutt! Ikke sånt kattepiss!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skål
![]() ![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Singha faktisk! Herlig! Er du i Thailand, evt. hvor har du kjøpt det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredagskveld fra Maura.
I likhet med min navnebror, har jeg nettopp kommet tilbake fra både Mistberget og Peppes. Takk til Speedbird og Mountaindew som fikk dratt meg med - var faktisk litt godt å røre litt på seg. Et par bilder fra "seansen". ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|