![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]()
Iflg en artikkel i The Telegraph så har vissnok MoL signalisert til STN at de kan være åpne for å feede IC ops, men skal vel ikke se bort i fra at de kan være interessert i å gjøre dette til en generell forretningsmodell nå som FR er i ferd med å innta hovedflyplassene.
Alle de gamle dinosaurene er jo godt i gang med å outsource europatrafikken sin til rimeligere datterselskap så det er en definitivt interessant tanke. Før vi vet ordet av det så står Gustafson hånd i hånd med MoL og SAS har mer enn halvert driftskostnadene sine ![]() http://www.telegraph.co.uk/finance/n...-carriers.html |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair vurderer longhaul | fluxie | Flyforum | 33 | 02-12-2015 09:23 |
Ryanair vurderer Gardermoen | ENGM 911 | Flyforum | 18 | 05-02-2015 08:30 |
Ryanair vurderer å øke fra HAU | LN-KGL | Flyforum | 13 | 20-09-2007 15:36 |
Vurderer å kaste ut Ryanair | Farmer | Flyforum | 6 | 02-09-2007 18:16 |