![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Klart og minus 8 her i morgentimene. En løpetur senere i dag er vel på sin plass så jeg kan fortsette etegildet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God juledag fra Forus. Så ble det jo faktisk "hvit jul" her i Sør-Vest også. Det hadde jeg ikke trodd for et døgn siden men da jeg kjørte fra jobb i går kveld så lavet det ned. Og jammen frøys det på til kvelden også. Lurer på om det er noen unger ute og tester akebrett i dag? Nuivel. Snaue seks timer gjenstår av denne vakten og så tar jeg også juleferie i en uke. Skal bli good! Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag - i Oslo nord for stortorget er minus 14 garder og blå himmel - det er jul med vinterstevning.
Ha en vakker dag enten du er i utlandet, vestlandet eller hjemme i stua ![]() Fortsatt god jul. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Årets mest stengte dag denne dagen i dag? Gikk en tur nede i Oslo sentrum i fjor på 1 juledag, selv Narvesen var stengt liksom. Finnes dog et fåtall puber åpent i dag. Ble gaveåpning med gaver fra den britiske delen av familien i dag. Blir noe kalkun til middag. Man vet det er få reisende ute når Flytoget bare kjører timesrute i dag og latterlig få avganger på OSL er det også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Sløvedag og sløvekveld. Ut en tur i kveld på besøk til et vennepar. Ellers har det ikke og vil det ikke bli gjort noe særlig mer i dag!
Ha en fin en forumister!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god 1 juledag-kveld!
Her er akkurat restene av ribba med tilbehør ''ribbet'' av fatene ![]() ![]() ![]() Ellers rolig i lufta denne julekvelden, håper alle forumister og #avgeeks har hatt og fortsatt vil ha en riktig så flott julefeiring sammen med sine. ![]() GOD JUL! Høytflyvende hilsen fra Trøndelag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 9 | 03-08-2019 23:46 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 8 | 24-06-2018 19:54 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 18 | 26-07-2015 16:48 |
God tirsdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 6 | 21-07-2015 13:52 |