![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Engø Gård. Nydelig måltid her i går og 90-åringen holdt ut til god over midnatt. Straks frokost. Deretter til svigers for familiebursdag for arvingen. Hjem til Oslo i kveld og håper det er litt færre som skal innover til byen enn som dro utover på fredag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Tunhovd!
Gjende-kjeksen dyppes i beksvart kaffe, Jøtulen brummer i kamp med radioens surring og sola lokker fra en lettskyet himmel. Jeg er god-støl etter gårsdagens vedauk, så idag blir det rekreasjon i fjellet. Avslappet ukeslutt ønskes ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - stille og rolig etter en fredlig St. Hans feiring - tar denne søndagen til å hvile litt.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Tidlig oppe til søndag å være. Konferanse i Amsterdam mandag og tirsdag. Men for å få med seg både fotball og F1 ble det tidlig avreise... Ble også oppgradering fra Go til Plus for SEK 500,-. Værmeldingen ser langt bedre ut hjemme enn i Amster, men spiller vel ikke så stort ikke da man blir mest innendørs de neste døgn... Ha en fiin-fiin søndag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag har det blitt i Volgograd allerede. Har sløvet litt på morran her men jeg må ut en tur. Vurderer en båttur på Volga. Det er da en fin søndagsaktivitet det. Tar en time og går hver time og ikke veldig dyrt heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Turist i egen by i form av hotell boende pga egen leilighet er ubeboelig. Det har nok gått litt fort i svingene når jeg booket etter pris, lokalitet og parkering. Så det ble budsjett konsept som har rom uten TV. (Trodde ikke det var mulig i 2018). Ja ja, man lærer stadig. I dag er det dåp/navnefest. Mer kalorier å fortære. Fin søndag ønskes. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heppeti hepp ... i morgenørska etter at bikkjene vekket meg har jeg helt til nå trodd at det var mandag. Det forklarer mangelen på biler på veien da jeg dro på gymmen ... oh well.
Drittvær ventes, men jeg fikk unnagjort det som måtte gjøres i hagen i går så null stress med det. Lazy Sunday .. snart England-Panama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser du den på den engelske kanal, eller på Panamakanalen?
God søndag herifra. Fått luftet bookingfingeren litt, og planlagt årets sommerferie. Lett kombo av røddyse, DFDS og DSB. Heelt greit å kunne booke DY sin lowfare +, legge på fasttrack og priboarding og betale hele den nette sum av 36 kroner (Takk til Norgessenergi der altså). Mangler bare et hotell i Kjøben og noen togbilletter. Fortsatt god søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nyet - den gikk på revekanalen.
![]() Straffen for tidlig oppvåkning var at jeg sluknet midtveis i annen omgang, men det er jo søndag ... Diverse-og-tredve grader ute, truende skyer samler seg og straks er det Polen-Columbia. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 18 | 26-07-2015 16:48 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 15 | 13-07-2015 14:09 |
God tredjedag fra Tjøme. | Someone | Flyforum | 6 | 27-12-2014 16:52 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 32 | 27-07-2014 20:20 |