![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det mandag igjen godtfolk. Sitter her og surfer på forum, drikker kaffe og kjenner de gode dunstene som noen påstår genererer cemtrails i X antall tusen fots høyde!
Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning forumister! - det er vær - det er 4 pluss grader - det er opphold og går kvelden storm har lagt seg. Takk - hilsen oss i Groruddalen. Dagen består av møter, vedtak og mye som skal legges til rette for en drift i julen røde dager.
Ha en vakker dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Skogen. Foreløpig en liten differanse mellom arbeidslyst og arbeidsmengde, men satser på det løser seg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God mandagskveld fra Rotorua. Plukket opp et stk Mini Cooper fra leiebilfirma i Auckland i morges, ved ankomst destinasjon idag så lyser motorlampa opp. Ringer og styrer og ordner og de kommer og bytter bil. Her har de jo da selvfølgelig ikke noen Mini så da sitter man plutselig i en RAV4. Ikke helt det samme...
12t tidsforskjell så fortsatt jetlagged, dog litt mer i samme type som om man reiser til USA. Trøtt og kvelden og våkner 5-6 tida om morgenen. Nuh vell, rafting imorgen, det blir nok bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen Fra Stavanger. Mildvær og 7grader. NEsten litt kjipt da jeg hadde håpet at kulden iløpet av Helgen skulle lede til snø.
4,5arbeidsdager før 2uker juleferie. Kan ikke bli bedre! En fin dag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra OSL-loungen!
Lett bakfull etter 140-årslag igår, men ingenting et par Underberg og en pilsner ikke kan ordne opp i. 4 dager i London venter. Mest pleasure ![]() Ha en finslepen dag folkens!
![]() |
#7 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Mornings fra Vesterålens blåeste blåe by! Man kom, man så og man returnerte! Skal nedover i kveld på vinterveger til Bodø. Ankomst 22:30, og det skal nok gå bra. Vesterålen byr på flott vær, men sola sliter med å komme seg over fjelltoppene. Skal dog nedover til Oslo på onsdag, håper på noen småglimt da.
Ha en blå en!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra ca Bryn. Her er tannlegebesøk unnagjort. 3300,- er kjipe penger å bruke på 45 minutter med AAAAAAUUUUUU VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL.
Nå venter kontoret. Ha en fjong dag
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Håper det blir litt billigere for meg, men måtte nettopp bestilt hastetime i morgen. Tennene må være tip-Top til jul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Sola. Som alle andre dager er det alltids dem som gambler på at alt går bra selv om de ikke klarer fristen for innsjekk eller oppmøte ved gate. Og egentlig var jeg vel ikke så overrasket over å få spørsmål om å sjekke bagasje gjennomgående med SAS og Norwegian, men heller at jeg skulle få jobbe i "faget" et halvt år før spørsmålet kom... For de som måtte lure: svaret er NEI!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 20-06-2017 01:11 |
God mandag fra Oslo | Someone | Flyforum | 14 | 05-06-2017 21:30 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 09-03-2015 21:21 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 16-02-2015 11:47 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 01-12-2014 15:56 |