![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,768
|
![]()
Vet ikke om denne ligger her, så jeg slenger den inn. Heftige saker, og en del uenighet om det er idioti å utsette flyet for noe slikt.
Som en skrev, hadde mach'en vært ombord så hadde nok kapteinen fått lommelykta i bakhodet. Fra FB til c-130 Maintenance, reapir% overhaul Bedøm selv http://www.youtube.com/watch?v=TIVWxs9QmW4
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Ja - Hercen er utrolig fly for sin strørrelse.
Fløyet av en erfaren pilot, så har2P nok med og holde seg fast. som vi ser på denne viedeoen. ![]()
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2008
Location: Saltnes
Posts: 1,403
|
![]()
Hvis jeg husker rett så er det vel piloter fra Lockheed Martin som flyr her, så jeg tviler på at maskinen blir utsatt for noe mer enn det den er laget for.
__________________
Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Paris Air Show | LN-KEH | Reiseforum | 10 | 09-06-2009 19:33 |
Paris Air Show | ENGM RAMP | Bilder & foto | 7 | 22-06-2007 14:23 |
Paris Air Show 2007 | SK917 | Bilder & foto | 3 | 21-06-2007 19:47 |
Paris Air Show | CK | Flyforum | 4 | 27-04-2007 22:04 |
Paris Air Show | Airwolf | Flyforum | 13 | 13-06-2005 13:09 |