![]() |
|
![]() |
#1 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg må legge om planene for flystevnebesøk i juni og lurer på om jeg skal ta en tur til Paris Air Show på en av publikumsdagene. Er interessert i å ta bilder av gamle og nye fly, hvordan er mulighetene der i forhold til feks stevner i England? Har vært på Le Bourget museet flere ganger tidligere, men aldri vært på Paris Air Show, kun Ferte Alais i fjor. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I år er jo det jo 100 årsjubileumsshow Knut Erik, og de har vel lovet tidenes beste show. Jeg skal dit helgen 19-22 Juni, og billetter med tribuneplass er innkjøpt
![]() Æ glær mæ ![]()
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Har vært på begge deler, på -90-tallet, ville dratt til Paris :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg så på mulighetene for å ta en dagstur fra Oslo fredag 19. For å få mest mulig tid på stevnet kunne jeg tenkt meg AFs grytidlige morgenfly fra OSL og siste SAS tilbake. Men, AF har ikke enveisbilletter til fornuftig pris, derimot tur-retur til godt under halvparten av en enveisbillett. SAS har OK priser på enkeltbilletter begge veier. Billigste alternativ for dagstur blir da AF tur-retur billett hvor jeg ikke bruker returen og SAS tilbake til Oslo. Er det noen problemer forbundet med bare å bruke utreise på en tur-retur billett? Er det andre alternativer for bestilling av AF enveisbillett som jeg har oversett, sjekket websiden deres samt wideroe? Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Takk for svar "Someone". Paris er som noen sa en gang i tiden en messe verdt så jeg skal ta en kjapp vurdering på om jeg tar en dagstur eller blir der noen dager. En pakketur feks torsdag-søndag blir ikke så mye dyrere og er mindre masete. Kanskje vi kan organisere et lite Scanair-Paris treff fredag kveld? Eders Knut Erik Last edited by LN-KEH; 05-05-2009 at 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Da er turen til Paris og Airshowet ferdigpakket med KLM/AF og hotell nede i Latinerkvarteret. Jeg blir i byen torsdag 18 til søndag 21, drar på Paris Airshow fredag med mulighet for lørdagen i tillegg avhengig vær og lyst. Tips om hvor og hva fra de som har vært på Paris Airshow tidligere er meget velkomne. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jomen har jeg ikke fått meg tur til PAS jeg også. Kurs i Luxembourg mandag-tirsdag og så Le Bourget på onsdagen. Det blir jo ikke like airshow'ete som senere i uka, men jeg får med meg nok snacks på bakken for det. Forhåpentligvis ikke alt for mange folk når det er bransjedager. :-)
Så var det å finne seg hotell da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja det blir vel flyshow, men har vel en mistanke om at virkelige godbiter kommer i helga. Ikke det, jeg er fornøyd med parafinlukt og litt fightere. Så var det å finne seg det optimale hotellet da ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Paris Air Show 2019 | Someone | Flyforum | 27 | 07-12-2020 12:24 |
Paris Air show ( continous) 20/6-26/6 | scanhorse | Flyforum | 55 | 24-06-2011 23:48 |
Paris Air Show | ENGM RAMP | Bilder & foto | 7 | 22-06-2007 14:23 |
Paris Air Show | CK | Flyforum | 4 | 27-04-2007 22:04 |
Paris Air Show | Airwolf | Flyforum | 13 | 13-06-2005 13:09 |