![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
Har booket en reise med Emirates i julen, men kredittkortet jeg betalte turen med er på vei tilbake til utsteder i 2 deler pga feiltransaksjoner.
Vil dette bli ett problem ved innsjekk? Reisen er forøvrig bestilt igjennom Expedia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
På OSL sjekker vi kun en håndfull pax i uka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Joker
|
![]()
Jeg ville definitivt sjekket dette nærmere. Jeg har aldri blitt spurt om dette i Norge, men blitt spurt noen ganger i utlandet. Nå har jeg alltid hatt kortet, så vet ikke hva som ville skjedd om jeg ikke hadde det. Vil tro du kommer med, men kan nok spare deg for mye ekstra om du sjekker det på forhånd.
Du kan jo likegjerne blir den ene av 100 personer på OSL også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva med kort som er utgått?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
I mitt tilfelle vil billetten i utgangspunktet betales til reisebyrået med kredittkortet til en kompis, som reiser to dager tidligere enn meg. Det vil følgelig ikke være mulig å framskaffe kredittkortet hans når jeg skal sjekke inn. Da er det i så fall være problematisk å være blant den håndfullen personer som blir sjekka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En reisebyråbillett er i utgangspunktet uinteressant for Emirates i denne sammenhengen, da det er reisebyrået som bærer riskikoen i tilfelle svindel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I de fleste tilfeller betales jo flybilletter igjennom Expedia osv med egne betalingsløsninger, og ikke med kundens kort. Går helt fi t
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har aldri blitt spurt om kortet for bestilling, hva gjør man om man reiser med billetter bestillt av arbeidsgiver?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
|
![]()
Får du transfer med C?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
|
![]()
Høres ut som en god ide.
Hvor langt kjører de fra osl? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Deler Emirates ut tepper og puter på dagflyvningen OSL-DXB, evt er de tilgjengelige om en ber om et?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Min erfaring fra OSL-DBX i C. Pute og teppe lå klart.
Madrass legger de i setet hvis du vil sove, også på dagflighten. Veldig behagelig med madrass synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Burde selvfølgelig nevnt det er eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Noen som vet når bag dropp stenger om en flyr med eco Mnirates fra Oslo? Det står at de ber en om å være på flyplass 90 min før avg om en har sjekket inn online, betyr det at de stenger da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Innsjekk og bagdrop stenger 60 min før avgang og denne fristen håndheves strengt, spesielt i økonomi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jepp, spurte og de sa 60 min før. Var lang kø i eco for å sjekke inn 95 min før avgang, egen skranke med mindre kø for internett check inn og ingen kø på verken F eller C. I dxb parkerte flyet borti Abu Dhabi tror jeg med laaang busstur til terminalen. Tok en evighet å få utlevert bagasje selv om det var få som stod å ventet. Som ventet med transferpassasjerer med flyet mao.
15-20 min kø for passkontroll for å komme inne på non-shengen. Tydeligvis politistudent som satt der en lørdag så nøye som han var. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg skal reise med Thai og lurer på noe | evenes | Reiseforum | 474 | 19-01-2020 23:13 |
Jeg skal reise med FlyViking og lurer på noe | Tarzan | Reiseforum | 1 | 23-07-2017 19:25 |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden (2015) | Fred | Reiseforum | 31 | 24-11-2015 11:47 |
Hvor skal jeg reise i Asia? | Hypern | Reiseforum | 19 | 09-08-2013 23:30 |