![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra taxien, da er man på tur til flyplassen igjen, morgenfuglen til KL skal ta meg til AMS hvor farvelltur med MD-11står på programmet.
Ha en fin dag forumister! :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. 7,5 grad og grått, selv om nattens regn har gitt seg. Præriedag så snart frokost og matpakkesmøring er unnagjort. I kveld blir det en time spinning på Sats for og få opp pulsen litt.
Fikk bekreftet bassinet for junior på hvalen til LH i går på flighten til SIN i januar. Basert på setekartet ser der ut som ny business. Første C-rad så rappa vel plassen til noen HON-folk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
2,8 grader ute, og litt kjøligere å kjøre sykkel idag, men det funker.... ![]() ![]() Normal dag på jobb i emninga, besteforeldre henter kidsa på barnehagen, dermed slipper jeg å stresse. De til og med lager middag - snakk om luksus ![]() ![]() Ønsker alle en varm dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei - regnet har gitt seg - bare å glede seg dere med egen hage med mye gress - det er ferdig vannet - bare å sette kua utpå plen - så blir den spist opp. Det er 7 grader denne morgen - flott høstvær den 11.november 2014.
Da er kaffen ferdig på minikjøkkenet - traktern er gjort seg ferdig - kaffe takk. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hæppi tirsdag!
6 grader og litt over delvis skyet her i sør i dag. Har kommet meg på plass på kontoret og startet dagen. Masse oppgaver som ligger og venter. Nedtelling til ferie fortsetter. Nå er vi nede på ensiffret. Juhuu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Jåttåvågen i Stavanger!
Grått, trist og egentlig klar for Vintervær. For første gang på lenge inneholder sas appen bare en kommende flyvning. Føler meg nesten litt naken. Ha en fin dag gutter og jenter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra vestlandet!
Strålende sol her men kaldt i luften. DX47 til Oslo i ettermiddag før retur med DX48 imorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ettermiddagen fra Trøndelag. Her er det skyet, noe sol og 7 grader i lufta, ikke så alt for galt det!
![]() ![]() ![]() Ellers er mamma sendt på kurs i Trondheim gjennom fagforbundet, så da sitter'n med ansvar for lillesøster til i morgen ettermiddag, ikke så alt for galt selskap det heller. ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers ettermiddag/kveld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidlig tirsdag | RJon | Flyforum | 17 | 04-11-2014 12:58 |
God alt for tidlig søndagsmorgen | RJon | Flyforum | 11 | 07-09-2014 21:26 |
Lørdag alt for tidlig morgen | kekker | Flyforum | 15 | 24-11-2013 17:04 |
God alt for tidlig morgen fra ENGM | kekker | Flyforum | 13 | 20-11-2013 22:54 |
God alt for tidlig fredag | jameson82 | Flyforum | 18 | 19-07-2013 23:00 |