![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Litt usikker på om dette defineres som morgen, men jeg sov noen timer før min signifikante bedre halvdel fikk liv i meg og proklamerte at jeg i min makt av å være kjæreste, hadde i oppdrag å kjøre henne til legevakten.
Magen er krank og hvitfrakken ville ta en nærmere kikk, så her sitter jeg og halvsover mens jeg leser litt forum og funderer på hvor hardt det gulvet egentlig er. Tror det er for hardt til å sove på... Sov godt folkens og ha en finfin lørdag når den tid kommer!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra SVG. Stod opp fryktelig tidlig jeg og da jeg skal ut å fly med de uvaskede massene som noen under å kalle det. I dette tilfellet charter. Må si jeg føler meg uvasket og litt skitten nå....
![]() Ha en fin lørdag folkens. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen til dere alle fra Brønnøysund. Jeg skal være her i helga og avløse folk som skal på "seminar".
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. -4,5 her på Sandaker og et lite rimlag ute. Mangler bare en halvmeter med snø så jeg kan få startet skisesongen. Satser på å få malt et vindu og en dør til i løpet av dagen. Dessuten er det bare en uke igjen av november så jeg snart kan bli kvitt den jævla Movemberbarten jeg har blitt lurt til å anlegge. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Jupp, altfor tidlig. Som student har jeg fortrengt hvordan det er å stå opp mens det er mørkt ute. At det gikk solid porsjon med tid før man sovnet inatt hjelper ikke på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Minus 2,0 i skrivende stund. Lutefisklag i heimen i dag. Med fisk Værøy, Gulløye-poteter og gul ertestuing, med mer. Diverse øl og Hellstrøm akevitt til. Deretter pasjonsfruktkrem, fulgt av avec i form av Mikkeller Brunch/"verdens beste rom"*/"verdens beste sprit"*/Armagnac XO etter ønske. Kaffe og sigarer fra Havanna. (*kåringer).
![]() Ha en fin dag, med eller uten lut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Julebord - snakkes til uka!
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Norompf fra det Sørlandske!
Deilig å sove litt ut i dag. Det trengtes kjenner jeg. Strålende sol og litt på minussida. Savner overhode ikke snø. Håper Someone får all snøen til seg selv i år. Lutefisk skal heller ikke inn i dette huset! Men god mat derimot, skal det nok bli. Først står indretjeneste på programmet. Så får vi se hva som finnes av fristelser på butikken senere. Bare synd at disse lørdagene går så fort..... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Schnakkes... Jeg tok en 13,5 timers kåbbåistrekk, og det var akkurat det som skulle til. Nå er jeg blid og glad etc etc også da...
Blir vel noe øl og fanteri i kveld tenker jeg. - Fnatstadbråten -
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Her i vestsørøst er det jobb og fotball som gjelder. Registrerer stor bookingtrafikk fra forummedlemmer og andre på USA-salget vårt ... Løp og kjøp før UA finner ut av det! Går også motsatt vei. Egil sitter klar for å hjelpe de som trenger det.
![]() Grått og trist, men mildt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg sitter med en e-ticket til Honolulu i januar jeg
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei og hopp fra SAS-Flybussen. Sitter en gjeng trøndere fra den eldre garde her også.Sherryexpressen til Syden de skal med? Dæven du bætre bla bla bla.
Nå er det en grei 12 timersvakt i vente. Må håpe på en dønn rolig vakt Ha en kongeaften.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Det er vel kommet nesten halvmeteren siden i går....Tottenham kommer opp på torsdag til Europa League, reprise av Chelsea-kampen kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
La oss si det slikt: Det var en god stresstest, og vi fikk gjort noen gode forbedringer i natt.
![]() Det er også morosmt å se at det har trukket med seg mye salg som ikke har vært 'rabattert', noe som vel også underbygger at vi har gode lave priser over hele verden .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God alt for tidlig tirsdag | RJon | Flyforum | 8 | 11-11-2014 14:00 |
God alt for tidlig søndagsmorgen | RJon | Flyforum | 11 | 07-09-2014 21:26 |
God alt for tidlig morgen fra ENGM | kekker | Flyforum | 13 | 20-11-2013 22:54 |
God alt for tidlig fredag | jameson82 | Flyforum | 18 | 19-07-2013 23:00 |
DY i morgen tidlig | Novair | Register- og ATC-Forum | 2 | 26-03-2010 22:10 |