![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Turen går til Amsterdam på SK MR+SR(bonus challenge). La inn 9 gode timer i Amsterdam så satser på å få sett litt av byen.
Kan melde om regn og kjølig vær i Kristiansand. Ha en topp dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Dagens store spørsmål er hvordan telefonrulletten i Tallinn ender. Forhåpentligvis er jeg en CT fattigere om noen timer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
-0,7 grader på meteret i morres, det begynner å bli kaldt å kjøre motorsykkel nå ja...på tide å pakke den bort for vinteren tror jeg ![]() Ser ut som en normal dag på jobb, hjemme alene med kidsa i ettermiddag da mor er på kveldsmøte.Da blir det film og snop ![]() ![]() Ha en strålende onsdag og husk å rydde plass på kontoen til Viking-lottomillionene ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - i dag var 6 grader og lite/ ingen vind og det kjentes som sommer
![]() Ingen planer om å fly før førstkommende fredag til CPH med SAS og en Airbus 320 ![]() Ha en vakker dag der du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen, ser ut til å bli en halvgrå dag, men hva bryr det meg. Jeg og min bedre halvdel har avgang fra Rygge kl 11.50 til Berlin. Der skulle vi komme oss opp i kupelen i Riksdagen, som vi ikke kom oss opp i i august,men den er stengt pga vedlikehold denne uken :-( så da får vi prøve oss på DDR museum, det skal være oppe. Tempelhof flyplass skal vi også prøve å få besøkt. Blir sikkert et par interesante dager. kommer hjem sent fredag. Eneste triste er at vi ikke bestilte med Air Berlin, for å få prøvd det selskapet før de legger ned, men tidsmessig passet flyvningene med Ryanair perfekt for oss. ha noen gode dager alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Bergen!
Svg - BGO imorges, mye kø på veiene, men fint å klart! Nedtur å måtte skrape bilen for is imorgen, men det betyr vel at kong vinter endelig er ute av dvale. Ha en fin dag folkens! Ps 14! rader pluss på skuta til BGO idag, det er det meste jeg har sett. Last edited by ErlA; 15-10-2014 at 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra F3 Østerås - OSL. Overskyet og gammel buss. So what? Kun timer unna en pie og en ale på puben.
Ha en flott dag folkens! ![]()
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Trøtt i trynet og snufsete i nesen! Men er da på jobb. Foreldrekonferanse på skolen etter jobb. Deretter hvile.... Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra TOS. Er klar for TOS-BOO-TRD-BGO, der jeg fikk det siste midtsetet i Plus på de 1,5 radene som var avsatt fra BOO-TRD (må bytte sete i BOO). Jeg skjønner ikke noe av det, da tilgjengeligheten ser slik ut på samme flyet akkurat nå:
C9 D9 Z0 R9 J9 Y0 S0 B0 P0 A0 E9 M0 H0 Q0 V9 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N9 Med andre ord er det nok flusst i ledige midtseter bak, men stinn brakke fremme. Flott! Uansett, langhelg i Praha står for døren, så det kan man like. Som alle andre, så flyr selvsagt BA meg dit. EDIT: Var og sjekket i gaten nå, og det stemte at det var masse ledige lenger bak, så jeg prøver nå å få nedgradert meg til et vindussete lenger bak. Det burde være mulig mente de.. ![]() Last edited by Hickok; 15-10-2014 at 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Nok en flott høstdag her over i sørvest. Det var rim på bilen imorges for første gang denne sesongen. Vinteren nærmer seg tydeligvis. Uansett er det bedre med kaldvær og vinstille enn regn og vind. Dagen består av en del jobbmøter som forhåpenligvis gir gode resultater. Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra UiS. Kaldt da jeg dro fra Sola i morges, får vel bare begynne å bli vant til det igjen. Ferdig med forberedelsene til forelesning, så nå sitter jeg her og venter til forelesningen begynner om en drøy halvtime.
Over fjellet med SK4038 senere i ettermiddag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.p...890#post962890 Resten gikk smertefritt, så da blir det LH C og TG C tur-retur SIN til vinteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'onsdag . I dag er det 'huuuuuump day!' .... Solen skinner etter en voldsom 16 timer regnbyge, men deler av eiendommer er et gjørmehav, til yngstebikkjas store glede. Han er nå begrenset til 'hestehagen' for å unngå det store sølet ...
Paul McCartney på Philips Arena i kveld. Bør bli moro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() Greit nok da, de poengene får sikkert bein å gå på etterhvert ![]() Hej fra Bodø! Nå er jeg helt dævv i beina etter en hektisk (men moro) første dag i ny jobb i en ferskvaredisk (av alle ting.) Litt inntak av næring nå, samt en dusj, før jeg er klar for møte i sentrum.
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da var man kommet seg på BGO igjen, og her ser det ut til at jeg blir sittende en stund. BA760 knertet to måker under landing, så nå sitter vi her og venter på at de skal få tak i en mekaniker som kan friskmelde flyet. Jeg håper inderlig at det ikke tar alt for lang tid, ellers blir det ingen avgang i dag. Kapteinen var ute og informerte litt i sted, og han nevnte da at det kunne ende med at de gikk ut på tid om det varte for lenge.
Jaja, tydeligvis ikke den beste dagen for flygninger. Nuvel, er vel bare å ta et par bli-glad-igjen-piller antar jeg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |