![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Halloisen folkens!
Enda en tidlig morgen på meg gitt, men denne gangen er det heldigvis ikke pga eksamenslesing *danser lykkelig rundt på gulvet* Her oppe i bartebyen er det som vanlig veldig stille på denne tiden av døgnet, Trondheim er ikke noe annet enn en stor småby, fredelig og rolig, det er ikke så mye annen lyd her enn regndråpene som faller mot marka ![]() Har nå pakket ferdig både presanger og klær, og tror jeg har husket det meste, lønner seg det når jeg skal være bortreist de neste tre ukene. Jeg vil derfor også benytte anledningen til også å ønske dere alle en riktig god jul, da jeg ikke vet hvor mye jeg får "hengt" her inne de kommende ukene. Hygg dere masse i ukene som kommer, husk å få roet ned litt også ![]() Mvh Michael i bartebyen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra "flyktningene" i Portland....her er det varmt foran peisen, en Cognac i glasset smaker godt etter 6 timer paa I-5......
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag morgen... Her har vi kun julekortene under kontroll...julegavene har vi ikke begynt på. Ikke noe sjakktrekk å bli liggende 3-4 dager under dyna nå rett før jul...
Ha en bedre lørdag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad lørdag! Mens frøken og fru tar morgenstellet, må far endelig få satt sammen reiseruten til de gamle som blir OSL-LON-LAX-(HNL)-MEL-LAX-IAH-FRA-OSL med noen alternativer. Det viser seg at det er en del selskaper (som f.eks. NZ) som ikke gir ID-rettigheter til foreldre, så alternativene ble noe begrenset. Kanskje det blir "Jul på Hawaii"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Siste dagen med lesing da årets siste eksamen er imorgen (ja, på en søndag) så er er det bare å komme seg ut i regnet og til skolen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
God morgen ja, denne gangen fra Djeveløya Int. Airport (også kjent som Vardø Lufthavn Svartnes)
![]() Har en liten gjesteopptreden her ute i helga, eller avslapping om man vil ![]() ![]() Eller så er det julebord i kveld så dette kan jo bli skøy ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et Nærsnes i solen.Gårsdagens rakfisklag var bortimot perfekt,med god fisk og enda bedre drikke.Du verden hvor godt det er med potet på flaske!
Og i kveld blir det lutefisk! Med mer potet! ![]() Ha en god helg. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen flyvenner, nydelig vær på Jessheim. Idag er det shoping av klær til meg og julepresanger til familien i Bergen. På kvelden har Norport julebord på Holmenkollen park hotel. MountainDew er sjafør og jeg overtar drikke bongene. Skal bli godt med tradisjonel skandinavisk julemat i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra solskinn og to varmegrader i Atlanta! Her tar juleforberedelsene en liten breik for aa feire Lilleguttens 10-aarsdag. Blir party med 15 spretne unger senere idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vært entur i London å sett et storoppgjør i europeisk uefa-cup. Fløy Ryanair, noe som var en ny opplevelese...
Tur til New York og Vancouver i Mars, med SAS og Air Canada er også bestilt...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei mine venner!!
Snakk om sløvedag. Har kun gått og småryddet litt i huset, mens den bedre halvdelen har bakt boller og pepperkaker, nam nam :-) Lurer litt på kino i kveld! the Departed frister... Blir lite cognac i kveld da, den bedre halvdelen skal reise med Skyways fra Hemavan i morgen! Greit å kombinere med Harryhandel før jul ![]() Kos dere masse... Egil
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø!
Nå får vi endelig litt snø, og vi får satse på at den blir liggende nå. Det er et slit å skulle vaske bilen hele tiden..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Nå har desembermørket senket seg tungt over Farmen igjen. Heldigvis er det bare noen dager til sola snur. Etter en hektisk 3 dagerstur til Oslo og Nice var det heldigvis helg og delvis fri i dag. Opp tidlig i dag også for å få gjort unna nødvendig forefallende arbeide, samt kjøring av unger som skulle på diverse aktiviteter.
Vel hjemme igjen og med et par timers dagslys igjen, ble det et ridetur sammen med fruen og den eldste datteren. Fikk tildelt gammelgampen , en tungdølahest på 21 år, som i dag var rene ungfolen. Med 3 hester i følge ble det en frisk tur, noe som jeg vet at jeg kommer til å kjenne godt i baken resten av helga. Nå er det litt matlaging som står for tur, slik at ungene får i seg noe smaskens, før fruen og jeg drar på nok et lite julebord i kveld. Ha en fortsatt finfin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Key West. I dag regner det i bøtter og spann... Men det er ihvertfall 22 grader.
Skal forsøke å finne en kino i ettermiddag, fikk ikke sett Liverpool kampen i dag ![]() Happy lørdag til alle flyvenner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter 13 timer på jobb er det jaggu godt å være hjemme igjen!
Ufattelig mange Østoverreisende omdagen.. SIN, BKK, SYD, HKT osv.. ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag , ser at du har fått med et av mine tidligere krypinn ;
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god torsdag morgen! | EB | Flyforum | 14 | 26-08-2016 00:31 |
Riktig god fredags morgen | stefan78 | Flyforum | 19 | 12-02-2007 14:45 |
Riktig god Tirsdags morgen...... | ENGM RAMP | Flyforum | 8 | 11-07-2006 18:54 |
RIKTIG GOD TIRSDAGS MORGEN | ENGM RAMP | Flyforum | 13 | 04-10-2005 21:10 |