![]() |
|
![]() |
#1 |
Flugmaður
|
![]()
God morgen fra Emirates' business lounge på DXB.
Her sitter man nydusjet og halvmett, og skal snart ta et glass champis før boarding starter på EK159, som flyr oss hjem i dag. Ha en uforglemmelig fredag, det skal vertfall jeg!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften ... i kveld sparkes NFL-sesongen igang igjen og Seattle Seahawks er godt i gang igjen .. 17-10 over Packers ved halvtid.
En del uvær i omegnen, men så langt er vi spart her hos oss. På tide å fylle opp whiskyglasset. Tjallabajs alle sammen. Snart helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Indre Østfold, avspasering i dag, fruen har handlet nytt møblement til stuen, noe som medfører ny farge på veggene med dertil nødvendighet for et par strøk med maling i tak og vinduer.
Ha en fargerik fredag og helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Siste nattevekt for denne gang går mot slutten. Nå er det straks i gang med hele fem dager fri. Skal bli herlig! Ha en nydelig fredag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Copy paste, edit syv dager fri!!!! Pokker, brødgjøkene på ettermiddagskiftet har glemt å hente kaffe. Siste timen uten koffein? Her vil det bli huskestue.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Ser ut som taktikken med en god pokal konjakkers før jeg la meg tok knekken på det meste av begynnende halsgrumset. På tide og finne en rød en fra #Ruter. Præriedag i dag, så får jeg se om jeg drar rett hjem eller tar noen øl etter jobb. Planen er i hvertfall tidlig i seng og nyte noen timer hjemme alene da mor og barn stikker til svigers for helgen. Ha en fisefin fredag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra toget på vei til TRF. Siden billetten ble bestilt i siste liten, og siden jeg i følge SAS ikke lenger er unddom, så ble det WF til TRF i går. Så nå går turen opp igjen til TRD for å rekke SK-flyet videre TRD-CPH-HEL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Guten morgen aus Forus!
T-minus noen timer, så er det helg! Hva mer kan man si? Sitter og å lurer på om jeg skal finne på noe hekkan i dag?! Ha en fin en! ![]()
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn morn frå Trondheim. Trøtt; gutungen fann ut at 0500 var bra tid å våkne på. Han som til vanleg må vekkast halv sju
![]() Have a nice one.
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har denne morgen 14 grader kl 07:00 - litt tåke i skogkanten - lite vind eller flau vind - deilig morgen.
Fredag betyr inngang til helgen og derfor er det viktig å sette seg mål for denne helgen og hva er ditt mål ?? Hjemme, borte eller jobb ?? Ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Her tilhører champagne til frokost gårsdagen, i dag er det havregrøt og kokt vann. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten!
Sol og blå himmel her! Forbereder heldags workshop til mandag og så plutselig er det helg! Ha en fin dag og fin helg forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Jumeirah Emirates Tower i Dubai, fra suiten i 45etg vi ble oppgradert til
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus Øst,
Litt stiv og støl etter bryggearbeid igår. Det ligger an til en hektisk fredag før helgen setter inn. Den består av barnevakt i morgen blant annet for et knippe barnebarn. Det er en artig jobb! Ha en god dag og god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Upgrade me....
|
![]()
God formiddag fra SK4723. Sitter å venter på tralla med sovemedisin nå. ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flugmaður
|
![]() Gjorde det ja, men skal absolutt nevnes at jeg måtte bruke 2 timer utenfor loungen i går for å fikse loungeaccess til samtlige.
![]() |
#17 |
Peter Fox
|
![]()
God fredag fra landsbygda,
Jeg trodde quiz var litt avlegs, men; Her er det noen som; 1) Har en romantisk aften - fyrer i ovnen, 2) Har brent Tacoen noe j*vlig 3) Skogbrann Tipper alternativ 1 - det var litt tidlig i begynnelsen av september - ikke romantisk aften, men fyring i peis / ovn. Vi følger utviklingen, dersom vi ikke er innlagt på AHUS med sot-skader.....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God morgen fra DXB | nime | Flyforum | 12 | 08-09-2013 18:44 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 07-07-2013 20:49 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 16-08-2012 15:27 |
God morgen og helg fra DXB. | SudCaravelle | Flyforum | 29 | 05-04-2012 19:37 |