![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra sandkassen. Da er man på kontoret og nipper til en Nespresso mens man kikker ned på palmen hvor russerene boltrer seg.
26 grader i dag tidlig, men tror avklimatiseringen er på vei så det ble ikke noen klistrende skjorte på vei inn i bilen. I dag er det full rulle (som vanlig) så er det helg her nede da fredag er helligdag. Jaggu er ikke søndag også en komplimentær feriedag for oss vestlige så det blir litt påskestemmning ![]() God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Snart tid for å komme seg tilbake til BGO, London Calling.
4 dager med øl og fotball er i grunnen helt OK. Legger opp til to kamper, men ser det an etter dagsformen. God påske til alle i øst og vest! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus.
Selv om det er påske er det noen som må jobbe. Men det blir heldigvis godt betalt i dag og i morgen så jeg skal ikke klage. I tillegg kommer kona mi hjem etter en uke på tur i morgen! Selv om det er deilig å være alene så skal det bli sabla godt å få hun hjem også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Startet dagen med en liten Jaeger før frokosr for helsen. Ut på ski etterpå, før det venter mer mat og drikke i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra bartebyen.
Litt indretjeneste idag,deretter Stjørdal og middag til opphavet. Ønsker alle en strålende skjærtorsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen, vekkerklokken ble stilt idag for et aldrig så lite privat fotooppdrag langs 1435mm..undrer også på å ta en kjapp tur ned til Fredrikstad for å kikke på det velkjente modelljernbaneanlegget jeg har utsatt så lenge å besøke men vi får sjå..
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen.
Stille og rolig morgen på hytta, iPad og en god kopp kaffe. Rimelig grei start på dagen. Litt mer schlæppings, så er det på tide å begynne med snekring. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Her blir det nok ingen Jaeger og skigåing. Vårs gutta skær på ærbe i hele påsken. Gjør egentlig ikke så mye, kommer inn litt $$$ disse dagene. Da er det bare å ønske dere en god dag rundt om.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er det grått i dag og noen få varmegrader. Beinet er kanskje litt bedre, så jeg håper å være restituert snart. Men det legger dog begrensninger i forhold til hvor langt man kan bevege seg til fots. Men litt dovenskap i påsken skal man kanskje bare være glad for? Ingen store planer for dagen. Må en tur nedom kontoret for å fikse noe som jeg glemte i går. Forøvrig ser jeg at Singapore Airlines flyr sin siste tur i morgen med B747. Kanskje passende å gjøre dette på en Langfredag? Fortsatt glad påsk, folks! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 05-04-2012 at 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra nye FS i London. Har nettopp inntatt en frukost de skulle ha 40 GBP for... Note to self; les priser i menyen. Snart skal det handles litt før man treffer noen forummedlemmer på kakefest på LHR. Satser på twin aisle fly hjem.
Dette er første påsken på 10 år der jeg ikke er på fjellet, så man kjenner abstinensen. Fortsatt god påske, alle sammen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God dag fra kantina i Newcastle. Colaen smakte cola her også. Straks klar for avgang til LHR og kakefest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Lillebjørn og Elefnat med sjoko-muffins med fyll - her lukter det skikkelig haraball! Flyverelgen snøfter misunnelig fra hjørnet sitt.
God morgen, ja! Her i Sørstatene hygger man seg med kaffe og DN Påske på terassen. Ingen store planer for dagen annet enn å spre litt insektdreper rundt huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra superkantina på LHR.
Tar en lett champagnelunsj før resten av toppmøtedelegatene ramler inn en etter en her ![]() Ha en fin Skjærtorsdag!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aha, da så. Likevel. Er man på jakt etter ferske finansnyheter midt i påsken bør man styre unna den. Men hvis man er jakt på mer reportasjer og sånn så, hvorfor ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Det er det generelle lesestoffet som gjør at jeg innimellom kjøper DN i helgen. Mange interessante reportasjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Unger på tur? Med seg kosebamsene sine!
Er det rart jeg drikker?? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra DXB! | PettR | Flyforum | 16 | 05-09-2014 21:59 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra DXB | nime | Flyforum | 12 | 08-09-2013 18:44 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 16-08-2012 15:27 |