![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Noe trøtt men fattet.. Artig at Emirates omtaler Volvo som limousine i bileldoradoet Dubai
![]() Tre dager med fly og morro på tapetet og vi sees vel ved gate 50. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Her skjer det ikke stort, lang natt foran tastaturet. Ble overtalt til å reise til OSL for å hente noen onsdag morgen, så ikke så veldig fram til det. Noterer 13 grader, overskyet og regn her i Kristiansand. En ting jeg har fått gjort er satt opp en ADS-B mottaker! Slo så godt an at jeg likegodt tror jeg bestiller en diger antenne og monterer på taket. God tur og kos dere i sandkassa hele gjengen! Skulle ønsker jeg hadde hatt mulighet til å bli med. Forventer liverapport! Last edited by mcduck; 02-09-2014 at 04:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'hvadetnåmåttevære ... Ser ut som det er en del som skal både frem og tilbake med Emirates i dag ... ha det moro alle sammen!
Her er man hjemme etter mange timers kjøring fra Myrtle Beach. Skikkelig påskeutfart gjorde at det ble litt kreativ rerouting .. men vi kom hjem til slutt. Stor glede i dyrehagan og til og med katta ga audiens ... Ha en fremragende Boeing-dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Herlig å høre kapteinen si velkommen ombord på norsk..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Tidlig på og spørsmålet blir bare hvor sent jeg blir sittende og om overtidsmaten blir i skogen eller på prærien. Ha en fin dag
Quote:
Tilpasset skandinaver? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bus4Yous morgenavgang fra Gøteborg til Oslo. Ikke helt Emirates, men kaffe og ciabatta kunne de ihvertfall diske opp med på morgenkvisten. Nesten som å fly innenriks i gamle dager dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Ser ut til å bli en fin dag her i byen. Halsen min derimot var langt i fra fin i morges når jeg våknet. Ikke bra med tanke på at jeg skal løpe motbakkeløp i kveld. Er redd at det løpet ikke blir noe av dessverre. Da må formen bli mye bedre utover dagen. Har ellers bestilt billetter til min første oversjøiske reise noensinne. Om et par måneder går ferden til Orlando for meg og fruen. Har grublet litt frem og tilbake når det gjelder reiserute, men valget falt til slutt på Norwegian og premium kabinen. Tiden til Norwegian var usesvanlig gunstige for oss, samtidig som prisen for premium ikke var så veldig mye høyere enn på monkey hos Lufthansa. For kona er det også viktig med kortest mulig reise, så nonstop med DY er jo greit i så måte. Spennende blir det iallefall å være førstereisgutt (mann) til USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God morgen fra SK249, hvor det var flere oppgitte Biz folk fordi Plus skillet var flyttet 5 rader lengre bak enn det var ved innsjekk i går. #firstworldproblems ?
![]() God tur til DXB osv. til dere andre, noen må holde hjulene i gang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra sola i påvente av sk4008 som skal ta meg til osl. Kan rapportere om dyfunksjonell fasttrack her idag. Ellers alt vel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ladda batteriarna eller noe i den duren. Må vel prøve å få til noen fornuftige bilder av Emirates (eller Emmiratene som de sier på Gardermoen).
Ha en fjongesen dag. CYA
![]() |
#11 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - våknet til 12 grader, mot gårsdagens 7 eller 6 grader - det var en overraskelse at sommeren fortsetter inn i september.
Last edited by ATC-flyradar; 02-09-2014 at 07:41. Reason: -- |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
God morn fra "Schødarn" også, grått i dag, men sånn regn som gir håp om at det snart slutter. Blir tur til BRU etterhvert, via ARN i 717, ser vi er to stk som skal dele 30 seter, ok om det øker med 100 eller 200% så er det vel grei plass ennå. Har plukket 1C. Ønsker alle en fin tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
EK 159 på vei gitt. Kan ane an viss bane der, følger nok det russiske luftrommet helt opp til Lativa for så å svinge over Østersjøen der...
http://www.flightradar24.com/UAE159/439acd8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Fått stått opp, spist og etterhvert settes kursen mot OSL, og den store Emirates-begivenheten som skal skje der. Og at man kommer seg til Dubai etterhvert. Gleder meg til det som skal skje der. Blir noen bra dager. Ha en bedre tirsdag!
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 02-09-2014 at 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flugmaður
|
![]()
God morgen!
Akkurat våknet etter en bedre natts søvn. Skal bare spise litt, pakke litt, og løpe litt, før jeg reiser til OSL ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Nittedal.
Her er jr levert i barnehagen og storesøster sendt på skolen. Nå er det bare å gjøre unna et par små jobb ting før kofferten pakkes ferdig og kursen settes mot OSL og sete 7D på EK160 ![]() La for øvrig merke til at det var en meget stor andel som hadde sjekket inn i løpet av gårsdagen på maskinen. Jeg sjekket inn som no 197, så høy andel web check. Tror dette skal bli et par meget bra dager i godt selskap. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm... Joda gleder meg til DXB... Venter med check- in, for å sikre at ingen "deler seng" med meg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
![]() S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Regnværet ligger over her idag,godt å jobbe inne. ![]() ![]() Litt handling av byggevarer etter jobb og middag, så er det bare å gyve på med prosjekt gjerde. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra DXB! | PettR | Flyforum | 16 | 05-09-2014 21:59 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God morgen fra DXB | nime | Flyforum | 12 | 08-09-2013 18:44 |
God tidlig morgen fra DXB terminal 1 | SudCaravelle | Flyforum | 24 | 16-05-2012 18:04 |
DY på vei til DXB | LN-KKY | Flyforum | 65 | 31-10-2008 14:36 |