![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
Merkelig oppførsel av flyselskapet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alltid to sider ved en sak, men hørtes ikke veldig betryggende ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Det er to deler til denne saken.
1. Fyren fortjener all pepper for å ikke ha et bedre sikkerhetsnett og alternativer når shit happens, bokstavelig talt. 2. Qatar sin måte å følge opp dette på er helt i tråd med hvordan jeg kjenner de fra QR sine kundeservice i Doha og på enkelte utestasjoner (men Oslo er et hederlig unntak). Så til syvende og sist, her har man satt seg i knipen litt selv, men samtidig, glem aldri at selv om det er litt mer fancy og ser flott ut, så er ikke QR stort mer enn en blåkopi av Norwegian når det gjelder kundeservice og det å være fleksible. Det gjelder like mye forran som bak gardinen. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En del ting som skurrer her.. Har han ikke reiseforsikring? Håper virkelig ingen reiser til Asia uten reiseforsikring. Og hvorfor har han kun et enkelt visakort. Jeg reiser selv med minst 2 kort, helst 3 (2 på samme konto, 1 reservekonto). Et besøk i en respektabel bank vil også funke fint for å få ut penger med ødelagt kort.
Dersom det som står om Qatar stemmer så er det også helt hinsides. Regner med det ordner seg nå som det er forsidestoff på DB, men håper han går videre med saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er ganske sikkert 2 sider av denne saken. "Ble kastet av flyet rett før avgang" og "kapteinene på flyet ga med til slutt noen dollar og euro". Jeg trodde at det hadde nok å gjøre rett før avgang jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Uten å kommentere denne saken, men å være syk på gaten er ikke bra. Visste det i MNL for noen år siden og skulle med LH til FRA . Fikk en stykke KFC i vrangstupen ved gaten. Helt forferdelig , hadde det jævlig... Bestemte meg raskt å dra på toalett . Satt der i 20+ minutt inntil jeg var nesten ok ( biten gått ned ).
Dro til gaten, tørket svette. Garantert hadde LH ikke tatt meg med hvis de så meg i samme tilstand som tidligere ved gaten. Var jo heldig det gikk over... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når jeg leser slik artikler, så er det samme konklusjon jeg trekker hver gang
hvorfor har ikke folk reiseforsikring ??? men uansett en dårlig håntering fra flyselskapets side |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eller at det også finnes en annen side av saken som ikke kommer frem.
Derav svaret til Qatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Choking |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel for mitt vedkommende var det et vanlig problem på den tiden og senere også ( ikke nå lenger ), spiste for fort også et helvete noen minutter. Visste nøyaktig hva som ville skje. Kunne puste så intet farlig
![]() Last edited by SQ 777; 30-08-2014 at 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SkyTrax har kåret verdens beste flyselskap 2008 | jcnorway | Flyforum | 6 | 14-08-2008 20:05 |
Oppgradering på fly: Slik får du de beste setene | BSSW | Flyforum | 3 | 30-04-2008 03:43 |
Slik gikk det med kontrollflyet LN-FOM | Falcon | Flyhistorisk forum | 5 | 11-01-2007 13:08 |
Verdens beste flyselskap | jb1 | Flyforum | 4 | 25-09-2006 17:00 |
Nyt reisen med verdens beste flyselskaper | Trety | Flyforum | 2 | 13-10-2005 15:36 |