![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1471336.ece
Cathay er best på langdistanse fritidsreiser. SAS nummer 6 for fritidsreiser på kortdistanser. Emirates best på businessreiser.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
tja... Har sett andre målinger der singapore air kommer best ut. "Her er de beste flyselskapene i ulike kategorier, ifølge Condé Nast Traveller-leserne" Dette bladet antar jeg er fransk og er kun deres synspunkter? En tysk ville vel stemt annerledes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Mais non! Condé Nast Traveller |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Lurer på hvor folkene som er med i undersøkelsen kommer fra. Tror det har mye å si for utfallet. Hadde det vært et amerikansk blad, ville nok listen sett annerledes ut.
Så en annen undersøkelse om hoteller her for et par dager siden, og topp 100 hotellene i verden var svært dominert av Four Seasons og andre ting amerikanere liker godt. Mulig jeg overså det, men jeg fant ikke Burj Al Arab på listen en gang. Men nå var det fly... Virgin er mitt favorittselskap, og jeg er ikke overrasket over å se de langt opp. De er bra. Men selv garvede reisende her i Norge har ikke hørt om selskapet. Og en undersøkelse her hjemme ville nok vært mer dominert av KLM, BA, Singapore Airlines og Thai. At SAS kom så langt opp på listen er uforstålig med tanke på hvilken storm det har vært mot selskapet ihvertfall her hjemme.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Conde Nast er et meget respektert amerikans blad, abonnerer selv.
Dog har nok den gjennomsnittlige Conde Nast leser inntekt laaangt over gjennomsnittet..... Avstemminger etc i bladet blir derfor ofte merkelige, Verdens beste hotell er en av dem. Er totalt uenig med utfallet av mange av avstemmingene |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slik gikk turen med «verdens beste flyselskap». | BraathensSafe1985 | Småprat | 9 | 30-08-2014 12:01 |
Verdens største flyselskap | Wig-wag | Flyforum | 8 | 06-02-2010 05:13 |
Verdens beste flyselskaper | svgspotter | Flyforum | 3 | 05-03-2009 15:59 |
SkyTrax har kåret verdens beste flyselskap 2008 | jcnorway | Flyforum | 6 | 14-08-2008 20:05 |
Og verdens verste flyselskap er ..... | LN-MOW | Flyforum | 13 | 12-06-2008 14:01 |